quad-logo

فروش کوادکوپتر در اصفهان

فروش کوادکوپتر در اصفهان

خرید کواد کوپتر در اصفهان

اگر ساکن شهر اصفهان هستید و قصد خرید کواد کوپتر را دارید، باید بگوییم که می‌توانید با بهره‌گیری از کلیه خدمات پس از فروش، همانند شهر تهران، از فروش کوادکوپتر در اصفهان بهره‌مند شوید. فروشگاه محصولات پروازی Quadfa برای اصفهانی‌ها خدمات خاص و قاب توجهی را درنظر گرفته است. شما می‌توانید از کیلومترها دورتر Drone خود را سفارش دهید و از خدمات پس از فروش کوادکوپتر در اصفهان کوادفا بطور کامل استفاده نمایید. این خدمات و پشتیبانی شامل موارد متعددی می‌شود که در ادامه برای شما توضیح داده خواهد شد.

شما می‌توانید تمامی برندهای موجود را در شهر خود داشته باشید. در زیر نام برخی برندهای معروف و مطرح جهان که در این مرکز ارایه می‌شوند نوشته شده است:

  • DJI
  • MJX RC
  • JJRC
  • Syma
  • ZLRC
  • Hitorque

isfahan drone

خدمات پس از فروش، قطعات یدکی کوادکوپتر

کوادفا این نوید را به شما هموطنان می‌دهد که این فروشگاه، کلیه محصولات پروازی را همراه خدمات زیر بصورت صفرتاصد با فروش کوادکوپتر در اصفهان و سایر شهرها ارائه خواهد داد:

  • گارانتی سلامت و اصالت کوادکوپتر : کوادکوپترهای موجود در انبار مرکزی کوادفا، پس از سفارش‌گذاری باز شده و تست سلامت خواهند شد. پس از تست کامل پرواز و دوربین تصویربرداری، بصورت مجدد در جعبه خود قرار می‌گیرند و با برچسب پلمپ بسته می‌شوند.
  • مهلت تست کالا : بدلیل مسافت طولانی بین انبار کوادفا واقع در تهران و سفارش دهنده واقع در اصفهان یا سایر شهرها، به تمامی مشتریان مهلت تست کالا داده می‌شوند. این زمان از زمان تحویل بسته شروع و تا ۴۸ ساعت ادامه خواهد داشت. در این بازه زمانی، مشتری می‌تواند درصورت هرگونه مشکلی موضوع را با کارشناسان ما مطرح نماید و جهت مرجوع کردن محصول خود اقدام کند. پس از ۲۴ از مرجوع شدن کالا، وجه پرداختی به حساب مشتری بازگردانده خواهد شد.
  • تامین قطعات یدکی : کوادفا مرجع قابل اعتماد فروش کوادکوپتر، تمامی قطعات یدکی مالتی‌روتورها را بصورت موجود در انبار مرکزی و توانایی پشتیبانی نامحدود لوازم یدکی کوادکوپتر و انواع ربات پرنده را به تمامی مشتریان را دارد.
  • خدمات پس از فروش : خدمات پس از فروش کوادکوپتر همانطور که از نامش مشخص است سرویسی است که مشتری پس از خرید کوادکوپتر دریافت خواهد کرد. انواع مشکلات و موضوعات پروازی، سوالات تخصصی، راهنمایی، آموزش و نوع استفاده را می‌توانید پس از تهیه کواد کوپتر از فروشگاه کوادفا، با تکنسین‌های پرواز ما مطرح نمایید و آموزش کامل صفرتاصد را درخواست کنید.

Esfehan quadcopter

تعمیرات تخصصی کواد کوپتر در اصفهان

درست است که فروش کوادکوپتر در اصفهان با کمی مشکلات روبروی است اما توانسته‌ایم این مشکل را تا حد زیادی حل نماییم. اگر به هر دلیلی کوادکوپتر شما دچار مشکل شد و یا نیاز به تعمیرات تخصصی داشت، به سادگی می‌توانید آن را بوسیله سرویس پستی تیپاکس، برای ما بفرستید تا در اولین فرصت هماهنگی لازم جهت تعمیر آن انجام پذیرد. تعمیرات تخصی کوادکوپتر در این مرکز توسط متخصصین پرواز و تیم رباتیک فوق تخصصی انجام می‌شود. روال انجام آن بگونه‌ای است که ابتدا مشکل پرنده تشخیص داده می‌شود، سپس به شما مشکل آن توضیح داده خواهد شد و تعمیرکار بصورت اجمالی روند تعمیر و مراحل آن را برای شما توضیح خواهد داد و سپس اعلام هزینه می‌شود. در اینجا با موافقت شما مراحل تعمیر کوادکوپتر آغاز خواهد شد و چنانچه با وجود بررسی‌های ما و اعلام نتیجه، از تعمیر کوادکوپتر خود منصرف شدید، می‌توانید با مجموعه تماس بگیرید و این موضوع را اعلام نمایید تا تعمیرات شما کنسل شود و کالا همانگونه که ارسال شده بود به شما بازگردانده شود.

نمایندگی فروش کوادکوپتر در اصفهان کجاست؟

بطور کلی در اصفهان نمایدگی فروش کوادکوپتر بصورت رسمی وجود ندارد و انواع هلی شات را باید از تهران تهیه کرد.

من در اصفهان زندگی می‌کنم. چطوری باید کوادکوپتر بخرم؟

شما می‌توانید در فروشگاه کوادفا کوادکوپتر خود را سفارش داده و تا یک هفته پس از تحویل مهلت تست کالا وجود دارد و در صورت تمایل می‌توانید مرجوع کنید.

می‌خواهم خرید کوادکوپتر را در محل پرداخت کنم. راهی هست؟

در حال حاضر پرداخت در محل برای خرید کوادکوپتر فقط در تهران ممکن است. اما مهلت تست کالا مدت هفت روز است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه دربارهٔ «فروش کوادکوپتر در اصفهان»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *