quad-logo

10 کوادکوپتر دوربین دار برتر سال 2019

10 کوادکوپتر دوربین دار برتر سال 2019

معرفی 10 کوادکوپتر دوربین دار برتر سال 2019

در این محتوا قصد داریم بهترین هلی شات های سال 2019 را خدمت شما معرفی کنم که محصولات دی جی آی در این میان از آوازه بیشتری برخوردار هستند. درون هایی که دارای دوربین هستند به مراتب پیشرفته تر از پهپادهای هابی هستند و به طور گسترده مورد استفاده عکاسان و فیلم برداران آماتور و حرفه ای قرار می گیرند. و پیشرفته ترین آنها محصولی بوده که توانایی ثبت فیلم های با کیفیت از تمامی زوایا و شرایط را دارد. همانطور که یک تلفن دوربین دار می تواند ایده های ما را در مورد یک تصویر به چالش بکشاند یک کوادکوپتر دوربین دار هم این توانایی را دارد که ایده های ما را هنگام تصویر برداری تغیر داده و فیلم هایی به ثبت برسانیم که بسیار خاص و پیشرفته باشد.

آشنایی اندک با نحوه ساخت کوادکوپترها

یک هواپیمای بدون سرنشین که می تواند کوادکوپتر یا یک هلی کوپتر باشد. و کوادکوپتر ها با 4 پیشرانه قدرتمند که هر کدام از آنها نیروی بالابری عمودی را تهیه می کنند و یک پردازنده درونی برای کنترل 4 روتور و حفظ تعادل پرنده خواهند شد. این پرنده های کوچک می توانند بسیار چابک و سریع باشند. هلی شات ها یا درون های دوربین دار توانسته اند با کاربردهای بالایی که ارائه می دهند محبوبیت بالایی کسب کنند و همچنین در زمینه های زیادی مورد استفاده کاربران قرار بگیرند.

راهنمای انتخاب بهترین کوادکوپتر دوربین دار

مهمترین موردی که هنگام خرید هلی شات باید مورد بررسی قرار بگیرد نوع دوربین نصب شده بر روی آن می باشد که هر چقدر اندازه سنسور کوچکتر و لنز کمتری در آن به کار برده شود یعنی وزن کمتری دارد و در نهایت می توانید زمان پرواز بیشتری داشته باشید. دوربین هایی که دارای لنز زوم بوده به مراتب سنگین تر می باشند و تاثیر زیادی در زمان پرواز کوادکوپتر خواهند داشت. سیستم خنثی کردن لرزش های دوربین یکی دیگر از عوامل مهم هنگام خرید کوادکوپتر دوربین دار می باشد که باعث می شود تا تصاویر شفاف و ویدئوهای پایدار تهیه کنید. کنترل این درون ها توسط فرستنده رادیویی و گوشی های هوشمند صورت می گیرد که با استفاده از تلفن هوشمند می توانید تصاویر و ویدئوهای ثبت شده را در لحظه مشاهده کنید. از دیگر امکاناتی که برای یک کوادکوپتر دوربین دار ضروری بوده می توان به حسگر های دوری از موانع ، موقعیت یاب GPS ، سنسور تعقیب سوژه و مدهای پرواز حرفه ای اشاره کرد.

در ادامه این محتوا قصد معرفی 10 کوادکوپتر دوربین دار برتر را خدمت شما دارم و با اشاره به قابلیت هایی همچون کیفیت فیلم برداری، زمان پرواز ، محدوده کنترل و چند ویژگی دیگر محصول را برای شما برانداز خواهیم کرد.

 

1- مویک 2 زوم (DJI Mavic 2 Zoom)

کوادکوپتر مویک 2 زوم یک کیت قدرتمند ، خلاق ، پیشرفته و قابل حمل است؛

the ten best drone camera www symastore ir

وزن: 905 گرم

ابعاد (در حالت تاشو): 21x9x8 سانتی متر

ریموت کنترل: دارد

کیفیت فیلم برداری: 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه

زمان پرواز: 31 دقیقه

حداکثر محدوده کنترل: 8 کیلومتر

حداکثر سرعت پرواز: 72 کیلومتر بر ساعت

این کوادکوپتر Mavic 2 در دو مدل مویک 2 پرو و زوم به بازار عرضه شده و مدل زوم این محصولات دارای قابلیت بزرگنمایی نوری می باشد. این پرنده به دلیل بال های تاشو که دارد بسیار قابل حمل بوده و علاوه بر این از لحاظ فنی ویژگی های نرم افزاری عالی دارد. از آنجایی که این محصول قابلیت هایی نظیر حرکات هایپرلپس ، تایم لپس و غیره را دارد بنابراین فیلمبرداری با آن می تواند بسیار مهیج و جذاب باشد. از دیگر قابلیت های فیلم برداری این کوادکوپتر می توان به زوم دالی اشاره کرد که هنگام فیلم برداری می توانید بر روی سوژه یا مکان مورد نظر خود زوم کرده و جزئیات دقیقتری از آن را به ثبت برسانید. Mavic 2 pro دارای سنسور 1 اینجی CMOS با وضوح تصاویر 20 مگاپیکسل می باشد. فاصله کانونی موثر این دوربین 28 میلی متر بوده و با دیافراگم قابل تنظیم امکان ثبت ویدئوهای 10 بیت HDR با میزان ایزوی 12800 برای تصویر برداری هنگام غروب بسیار مناسب می باشد. مدل زوم دارای سنسور 12 مگاپیکسل می باشد که با زوم 28 تا 48 میلی متر برای ثبت جلوه های سینمایی مفیدتر می باشد. پیشرانه قدرتمند نیروی زیادی برای به پرواز در آوردن این پرنده تولید می کند و تجربه پروازی با سرعت 68 کیلومتر بر ساعت را به خلبان خواهد داد. باتری پرنده از نوع لیتیومی با ظرفیت 3850 میلی آمپر می باشد که با استفاده از آن می توانید حدود 31 دقیقه این درون خود را برای فیلم برداری و تصویر برداری در آسمان نگه دارید. کاربران می توانند این هواپیمای بدون سرنشین خود را با استفاده از ریموت اختصاصی آن تا فاصله 8 کیلومتر پرواز دهند.

 

2- پروت انافی (Parrot Anafi)

این پهپاد فیلمبرداری بسیار سبک و دارای طراحی تاشو می باشد که با استفاده از آن می توانید از هر زاویه های تصویر برداری و فیلمبرداری کنید؛

the ten best drone camera www symastore ir 1

وزن: 320 گرم

ابعاد: 24.4×6.7×6.5 سانتی متر

ریموت کنترل: دارد

کیفیت فیلم برداری: 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه

کیفیت تصاویر: 21 مگاپیکسل

زمان پرواز: 25 دقیقه

حداکثر محدوده کنترل: 4 کیلومتر

حداکثر سرعت پرواز: 55 کیلومتر بر ساعت

کمپانی Parrot تا قبل از ساخت این محصول در بازار فیلم برداری بسیار شناخته شده نبود اما گویا ارزش انتظار را داشت. پروت به جای پافشاری بر قیمت دست به تغیر ایده های خود داد و محصولی نوین یعنی پروت انافی را با طراحی تاشو ، زمان پرواز بالا و کیفیت فیلمبرداری 4K وارد بازار جهانی کرده است. عکاسان می توانند با استفاده از این محصول ویدئوهای با کیفیت HDR به بیت ریت 100 مگابایت بر ثانیه تهیه کنند. علاوه بر این برای محصول از یک هارد کیس مستحکم از نوعی پارچه فشرده در نظر گرفته که کاربران می توانند در هر شرایطی هواپیمای خود را همراه داشته باشند. این پرنده دارای زمان پرواز 25 دقیقه و 4 کیلومتر محدوده قابل کنترل می باشد. با وجود موقعیت یاب مکانی و ویژگی های امنیتی دیگر نظیر فرود و برخاست اتوماتیک کمپانی باز هم برای ساخت این مالتی روتور از فیبر کربن استفاده کرده که هم سبک بوده و هم استحکام بالایی هنگام برخورد با موانع دارد. اما با این همه ویژگی خوب این پهپاد پروت دارای یک نکته منفی می باشد و آن نقص فنی این است که دوربین بر روی یک مانت دو محوره تثبیت شده که امکان چرخش 180 درجه دوربین را بر روی محور عمودی فراهم می کند.

 

3- اسپارک (DJI Spark)

کوادروتور دی جی آی اسپارک توانایی ثبت ویدئوهای HD با وضوح بالا را دارد و همچنین کاربران می توانند با اشاره دست هواپیمای خود را کنترل کنند.

the ten best drone camera www symastore ir 2

وزن: 300 گرم

ابعاد (در حالت تاشو): 14.3×14.3×5.5 سانتی متر

ریموت کنترل: اختیاری

کیفیت فیلم برداری: 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه

کیفیت تصاویر: 12 مگاپیکسل

زمان پرواز: 16 دقیقه

حداکثر محدوده کنترل: با استفاده از تلفن همراه 100 متر – حدود 2 کیلومتر با استفاده از ریموت کنترل

حداکثر سرعت پرواز: 50 کیلومتر بر ساعت

شاید مهمترین ویژگی این محصول وزن و ابعاد آن باشند. کمپانی دی جی ای سعی کرده این محصول خود را با وزن و ابعادی قابل مقایسه با یک تلفن هوشمند طراحی کند. این کوادکوپتر دوربین دار با وزن 330 گرم و طول و عرض تقریبا 14 سانتی متر به راحتی در کف دستان شما جای می گیرد. عدم به کارگیری از فرستنده رادیویی برای این پرنده می تواند مهمترین نکته منفی آن باشد. اما در عوض کاربران می توانند به صورت جداگانه ریموت کنترل کوادکوپتر اسپارک را خریداری کرده یا با اشاره دست نسبت به کنترل درون خود اقدام کنند. کاربران با استفاده از اشاره دست و نشان دادن ژست های خاص می توانند DJI Spark را تا فاصله 100 متر هدایت کنند. دوربین در نظر گرفته برای این محصول از دی جی ای توانایی تهیه ویدئوهای HD با رزولوشن 1080 پیکسل با سرعت 30 فریم در ثانیه را دارد. باتری در نظر گرفته برای مولتی روتور اسپارک حدود 16 دقیقه دوام شارژی دارد و حداکثر سرعت هواپیمای بدون سرنشین 50 کیلومتر بر ثانیه می باشد. ارزش در نظر گرفته برای این پهپاد دی جی آی در مقایسه با تمامی درون هایی که در این محتوا خدمت شما معرفی می کنم بی نظیر است.

4- مویک ایر (DJI Mavic Air)

هلی شات تاشوی مویک ایر یکی از ساخت های با کیفیت کمپانی دی جی آی در سال 2019 می باشد؛

the ten best drone camera www symastore ir 3

 

وزن: 430 گرم

ابعاد (در حالت تاشو): 16.8×8.3×4.9 سانتی متر

ریموت کنترل: دارد

کیفیت فیلم برداری: 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه

کیفت تصاویر: 12 مگاپیکسل

زمان پرواز: 21 دقیقه

حداکثر محدوده کنترل: 10 کیلومتر

حداکثر سرعت پرواز: 68 کیلومتر بر ساعت

مویک ایر به عنوان چهارمین کوادکوپتر دوربین دار برتر 2019 در طراحی علاوه بر بال های تاشو که آن را بسیار قابل حمل کرده شباهت زیادی به کواد اسپارک دارد، اما وضوح تصاویر و ویدئوهای آن تغیرات اندکی نسبت به اسپارک متحمل شده ا است. در واقع می توان Dji Mavic Air را نسخه آپدیت شده اسپارک دانست. این هواپیمای بدون سرنشین یک دستاورد فنی خیره کننده از دی جی آی می باشد که هنگام پرواز از ایمنی بالایی برخوردار می باشد. سنسورهای اجتناب از موانع باعث می شوند تا هنگام پرواز از تمامی موانع دوری کند و با خیال آسوده بر نحوه فیلمبرداری تمرکز کنید. زمان پرواز پرنده در شرایط عادی حدود 21 دقیقه یا حتی می تواند کمتر از این زمان هم باشد.

5- فانتوم 4 پرو ورژن 2 (DJI Phantom 4 Pro V2.0)

محصولی انقلابی از خانواده فانتوم کمپانی دی جی ای مناسب برای فیلم برداری حرفه ای و کلاسیک؛

the ten best drone camera www symastore ir 4

وزن: 1375 گرم

ابعاد: 35×35 سانتی متر

ریموت کنترل: دارد

کیفیت فیلم برداری: 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه

کیفت تصاویر: 20 مگاپیکسل

زمان پرواز: 25 دقیقه

حداکثر محدوده کنترل: 7 کیلومتر

حداکثر سرعت پرواز: 72 کیلومتر بر ساعت

هلی شات های فانتوم بدون شک از بهترین کوادکوپترهای فیلم برداری حال حاضر در بازار جهانی می باشند که با حمل دوربین ها نسبتا سنگین و با کیفیت فیلم های پیشرفته و مناسب را تهیه می کنند. محصولات فانتوم از یک طراحی مشابه بهره می برند و در واقع همین طراحی مشابه و رنگ سفید ویژگی بوده که همه درون های فانتوم به ارث برده اند. دوربین در نظر گرفته برای فانتوم 4 پرو ورژن 2 کیفیت ویدئویی 4K با نرخ فریم 60fps را دارد و با یک بار شارژ می توانید حدود 25 دقیقه این مولتی روتور را در آسمان نگه دارید و فیلم های هوایی حرفه ای تهیه کنید. Phantom 4 pro v2.0 از تکنولوژی OcuSync بهره می برد که با کاهش تداخل امواج مجاور باعث می شود تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن ویدیوهای ضبط شده را مشاهده کنید. حداکثر محدوده کنترل این کواد کوپتر حدود 7 کیلومتر می باشد و از قابلیت هایی همچون مکان یاب بسیار دقیق و سیستم تشخیص موانع و چندین مورد مهم دیگر بهره می برد.

 

6- اینسپایر 2 (DJI Inspire 2)

کوادکوپتر اینسپایر دو با قابلیت حمل دوربین های سنگین وزن زنوس و مداومت پروازی بالا با استفاده از باتری دوگانه؛

the ten best drone camera www symastore ir 5

وزن: 4000 گرم

ابعاد: 60.5 سانتی متر در حالت مورب

ریموت کنترل: دارد

کیفیت فیلم برداری: 5K با سرعت 24 فریم در ثانیه

کیفت تصاویر: 20.8 مگاپیکسل

زمان پرواز: 3 تا 27 دقیقه

حداکثر محدوده کنترل: 7 کیلومتر

حداکثر سرعت پرواز: 94 کیلومتر بر ساعت

کمپانی برای حفظ ایمنی پرنده از یک قاب منیزیمی در نظر گرفته و طراحی آن به نحوه ای صورت گرفته که هنگام پرواز بازوهای نگه دارنده روتورها و در نهایت پایه های لندینگ بالا رفته تا هیچ گونه ممانعتی در جلوی دید دوربین ایجاد نکنند. فیلمبرداران می توانند طیف وسیعی از دوربین های کمپانی دی جی آی نظیر زنوس X7 , X5s , X4s و غیره را بر روی این مولتی روتور نصب کنند. اینسپایر 2 دارای قابلیت هایی همچون تعقیب سوژه ، عملکرد چند کاربره برای افزایش خلاقیت در کار و چندین ویژگی حرفه ای می باشد که توانایی ساخت یک ویدئوی بسیار حرفه ای را به کاربران خواهد داد. کیفیت ویدئویی Inspire 2 اینگونه است که شما می توانید با نصب زنوس ایکس 7 ویدئوهایی با کیفیت 5.2K و سرعت 24 فریم در ثانیه به ثبت برسانید. پهپاد همچنین دارای کیفیت تصویربرداری 20.8 مگاپیکسل می باشد. باتری در نظر گرفته برای پرنده از نوع دوگانه با ظرفیت 4280 میلی آمپر می باشد که در واقع می توان گفت یک باتری 8560 میلی آمپر انرژی پرواز این پرنده 4 کیلوگرمی را تامین می کند. محدوده قابل کنترل این کواد کوپتر فیلم برداری دی جی ای حدود 7 کیلومتر بوده و از سرعت خیره کننده 94 کیلومتر بر ساعت بهره می برد.

7- تلو (DJI Ryze Tello)

کواد تلو یک مینی درون و طراحی مشترک دی جی آی و رایز می باشد.

the ten best drone camera www symastore ir 6

وزن: 80 گرم

ابعاد: 9.8×9.34.1 سانتی متر

ریموت کنترل: ندارد

کیفیت فیلم برداری: 720 پیکسل

کیفت تصاویر: 5 مگاپیکسل

زمان پرواز: 13 دقیقه

حداکثر محدوده کنترل: 100 متر

حداکثر سرعت پرواز: 29 کیلومتر بر ساعت

پهپاد تلو یک پرنده مینی می باشد که در ابعاد بسیار پایین 9 در 9 سانتی متر ساخته شده و 80 گرم وزن دارد. محصول ساخت کمپانی Ryze و دی جی آی می باشد که با عنوان DJI Tello هم معروف می باشد. کیفیت ویدئویی این مولتی روتور 720 پیکسل می باشد و دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل در تصویر برداری می باشد. کوادکوپتر فاقد ریموت کنترل می باشد و محدوده قابل کنترل آن با استفاده از تلفن همراه حدود 100 متر می باشد. باتری در نظر گرفته برای این کوادروتور از نوع لیتیومی با ظرفیت 1100 میلی آمپر می باشد که در حالت فول شارژ حدود 13 دقیقه مداومت شارژی دارد. مهمترین شگفتی این محصول پردازنده اینتل آن می باشد که درک مناسبی از محیط پرواز برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

8- اسکای دیو آر 1 (Skydio R1)

ثبت تصاویر سلفی بی نظیر و سیستم پروازی فوق حرفه ای؛

the ten best drone camera www symastore ir 7

وزن: 4 کیلو گرم

ابعاد: 33×30.4×3.8 سانتی متر

نحوه کنترل: با استفاده از تلفن همراه

کیفیت فیلم برداری: 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه

کیفت تصاویر: 8 مگاپیکسل

زمان پرواز: 23 تا 27 دقیقه

حداکثر محدوده کنترل: 100 متر

حداکثر سرعت پرواز: 40 کیلومتر بر ساعت

اسکای دیو R1 هشتمین کوادکوپتر دوربین دار برتر سال 2019، یک محصول بسیار پیشرفته از کمپانی اسکای دیو برندی که همانند دی جی ای شناخته شده نمی باشد اما توانسته محصولی با این کیفیت تهیه کند. قلب تپنده این مولتی روتور قادر است تا اسکای دیو آر وان را که 4 کیلوگرم وزن دارد با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت پرواز دهد. یکی دیگر از نکات مثبت این هلی شات کیفیت ویدئویی آن می باشد که دست کمی از محصولات DJI ندارد و توانایی ثبت ویدئوهای 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد، کیفیت تصاویر این دوربین هم 8 مگاپیکسل می باشد. محصول فاقد کنترل از راه دور می باشد و با استفاده از تلفن همراه تا 100 متر می توانید آن را پرواز دهید. این پهپاد همانند اینسپایر 2 از یک باتری دوگانه با ظرفیت 4280 میلی آمپر در نظر گرفته که دارای 27 دقیقه مداومت شارژی در حالت عادی می باشد. کمپانی سازنده R1 تاکید زیادی بر ایمنی آن داشته و دو دوربین رو به بالا و دو دوربین رو به پایین در دو طرف پرنده در نظر گرفته که نمایی کامل از محیط اطراف را در اختیار پردازنده NVIDIA TX1 256-core خود قرار خواهد داد و از برخورد با موانع جلوگیری خواهد کرد. با این کواد کوپتر می توانید سوژه خود را به صورت اتوماتیک دنبال کنید و از آن ویدئوهای بی نظیر تهیه کنید. پردازنده درونی پرنده از اطلاعات دریافتی از دوربین های تعبیه شده برای ساخت یک نقشه سه بعدی دقیق از محیط اطراف و همچنین برای پیش بینی حرکات سوژه استفاده می کند.

9- پاور ویژن پاور ای (PowerVision PowerEye)

پاور ای یک هواپیمای بدون سرنشین فیلمبرداری می باشد که برای آن از دوربین قابل تعویض به کار گرفته اند.

the ten best drone camera www symastore ir 8

وزن: 3950 گرم

ابعاد (در حالت تاشو): 34×28.5×29.6 سانتی متر

ریموت کنترل: دارد

کیفیت فیلم برداری: 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه

کیفت تصاویر: 16.1 مگاپیکسل

زمان پرواز: 29 دقیقه

حداکثر محدوده کنترل: 5 کیلومتر

حداکثر سرعت پرواز: 65 کیلومتر بر ساعت

PowerEye محصول کمپانی پاورویژن می باشد که در رتبه نهمین کوادکوپتر دوربین دار برتر سال 2019 جای دارد. کمپانی سازنده برای این محصول خود از لنز های قابل تعویض به کار گرفته و کیفیت ویدئویی آن 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه می باشد. تصاویر ثبت شده با این دوربین دارای وضوح 16.1 مگاپیکسل می باشند که پایداری بالایی در تصویر برداری و فیلم برداری دارد. بال های پرنده به صورت تاشو تعبیه شده اند تا کاربران بتوانند به راحتی مولتی روتور خود را پس از پرواز جمع کرده و در یک کوله پشتی مناس حمل کنند. هلی شات پاوری با توانایی حمل دوربین Micro-4/3rds در مقابل اینسپایر و دوربین X5s بسیار عالی عمل کرده و خودی نشان داد. نرم افزار کنترل پرواز این مولتی روتور نسبت به DJI پیچیده تر می باشد و قابلیت های فراتری را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

10- تایفون اچ پلاس (Yuneec Typhoon H Plus)

استفاده از شش روتور قدرتمند و طراحی زیبا هگزاکوپتر تایفون را به یک درون قدرتمند تبدیل کرده است.

the ten best drone camera www symastore ir 9

وزن: 1995 گرم

ابعاد: 52×31 سانتی متر

ریموت کنترل: دارد

کیفیت فیلم برداری: 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه

کیفت تصاویر: 20 مگاپیکسل

زمان پرواز: 28 دقیقه

حداکثر محدوده کنترل: 1600 متر

حداکثر سرعت پرواز: 50 کیلومتر بر ساعت

تایفون اچ پلاس از یک سنسور 1 اینج بهره می برد که می تواند همانند فانتوم 4 پرو وی 2 فیلم برداری کند. پردازنده های اینتل حتی هنگامی که یکی از روتورها آسیب ببیند تعادل پرنده را حفظ کرده و آن را به صورت ایمن به خانه باز می گرداند. پایه های لندینگ Typhoon H Plus می توانند در کنار محصول جمع می شوند و برعکس فانتوم امکان چرخش 360 درجه دوربین فراهم می باشد. از ویژگی های نرم افزاری این مولتی روتور می توان به قابلیت های پروازی Follow Me، Point of Interest و Curve Cable Cam اشاره کرد. صفحه نمایش 7 اینجی در ریموت کنترل و باتری اضافه از دیگر امکاناتی هست که Yuneec برای این محصول خود به کار گرفته اند. محدوده قابل کنترل یا برد مسافتی کوادکوپتر به اندازه ای که شما انتظار دارید نیست، اما همانند درون های دی جی ای و پاروت طرفداران مخصوص خود را دارد. باتری در نظر گرفته برای این مالتی روتور از نوع دوگانه با ظرفیت 5250 میلی آمپر می باشد که با یک بار شارژ حدود 28 دقیقه پرواز مداوم را امکان پذیر می سازد. برد ریموت در نظر گرفته برای اچ پلاس حدود 1600 متر می باشد.

در جدول مشخصات زیر می توانید ویژگی های مهم 10 کوادکوپتر دوربین دار برتر سال 2019 را یک جا مشاهده کنید و آنها را با هم بررسی کنید.

  کیفیت ویدئویی کیفیت تصاویر زمان پرواز (دقیقه) ریموت کنترل محدوده قابل پرواز مکان یاب ابعاد (سانتی متر) وزن (گرم)
مویک 2 زوم 4K 16 مگاپیکسل 31 دارد 8 کیلومتر دارد 21x9x8 905
پروت انافی 4K 21 مگاپیکسل 25 دارد 4 کیلومتر دارد 24x6x6 320
اسپارک 1080 پیکسل 16 مگاپیکسل 16 اختیاری (قابل خرید) 100 متر با اشاره دست دارد 14x14x5 300
مویک ایر 4K 12 مگاپیکسل 21 دارد 10 کیلومتر دارد 16x8x5 430
فانتوم 4 پرو وی 2 4K 20 مگاپیکسل 25 دارد 7 کیلومتر دارد 35×35 1375
اینسپایر 2 5.2K 20.8 مگاپیکسل 27 دارد 7 کیلومتر دارد 605 به صورت مورب 4000
دی جی آی تلو 720 پیکسل 5 مگاپیکسل 13 ندارد 100 متر ندارد 9x9x4 80
اسکای دیو R1 4K 8 مگاپیکسل 27 ندارد 100 متر دارد 33x40x4 4000
پاور ای 4K 16.1 مگاپیکسل 29 دارد 5 کیلومتر دارد 34x28x29 3950
تایفون اچ پلاس 4K 20 مگاپیکسل 28 دارد 1600 متر دارد 52×31 1995

بهترین نمایندگی برای خرید کوادکوپتر دوربین دار

10 کواد کوپتر دوربین دار برتر که در بالا معرفی کردم به عنوان بهترین محصولات سال 2019 معرفی شدند. بدون شک برای خرید کوادکوپتر باید تمامی قابلیت های یک محصلو را مورد بررسی قرار دهید و نسبت به آن شناخت کاملی پیدا کنید، همانطور که دیدید کوادفا با بررسی اندکی از این درون ها این نکته را برای شما روشن کرده که بهترین هواپیماهای بدون سرنشین دوربین دار ساخت کمپانی دی جی آی می باشند. محصولاتی که همگی آنها از دوربین های با کیفیت ، محدوده پروازی و مداومت پروازی مناسب بهره می برند. اکنون علاقمندان خرید این محصولات و کوادکوپتر dji می توانند نمونه مورد نظر خود را از همین فروشگاه یعنی کوادفا نمایندگی فروش انواع پهپاد دوربین دار و هابی خریداری کنند.

تفاوت کوادکوپتر و هلی شات چیست؟

کوادکوپتر به هرنوع ربات پرنده‌ای گفته می‌شود که چهار موتور و چهار ملخ دارد. اما واژه هلی شات فقط در ایران گفته می‌شود و اصطلاحا به پهپادهای تصویربرداری می‌گویند هلی شات. از این رو تفاوت خاصی ندارد.

کدامیک کوادکوپتر برای مسافرت و کارهای تفریحی شخصی مناسب است؟

محصولات DJI از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اما برای این نوع کاربری پیشنهاد می‌شود از محصولات ارزان قیمت دی‌جی‌آی استفاده نمایید. مانند اسپارک و مویک ایر

اگر بخواهیم خودمان طراحی و اسمبل کنیم اقتصادی‌تره؟

امروزه خیر! تنوع محصولات، کیفیت، کارایی و همچنین قیمت آن‌ها آنقدر مناسب شده است که اگر بخواهید طراحی کنید هم هزینه بیشتری باید بپردازید و هم کیفیت را از دست می‌دهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *