quad-logo

10 کمپانی برتر تولید کننده کوادکوپتر و پهپاد

ده کمپانی برتر در زمینه ساخت کوادکوپتر و معرفی بهترین محصولات آنها

10 تولید کننده برتر کوادکوپتر

کوادکوپتر یک فناوری دوست داشتنی بود که شاهد فعالیت های آن در عرصه های زیادی خواهیم بود. در این زمینه کمپانی های زیادی نظیر دی جی ای ، ام جی ایکس، سایما ، دبلیو ال تویز و غیره فعالیت دارند که در ادامه همین محتوا به معرفی ده تولید کننده برتر این محصولات می پردازیم. اما کوادکوپتر چیست؟ به هواپیمای بدون سرنشین و کنترل از راه دور پهپاد یا کوادکوپتر می گویند. این محصولات در بدل ورودشان به دنیای تکنولوژی کاربرد کاملا نظامی داشتند و توسط نظامیان در جنگ های جهانی اول و دوم مورد استفاده نیروی هوایی کشورهای درگیر جنگ قرار گرفته اند. با مرور زمان این محصولات دچار تحولات مفیدی شدند و نتیجه این تغیر و تحولات استفاده مکرر از این محصولات در زندگی بشر است.

کمپانی برتر در زمینه ساخت کوادکوپتر Top ten companies producing quadcopters symastore ir 12

پهپادها در چه زمینه ای فعالیت دارند؟

پهپادها به دو دسته نظامی و غیر نظامی تقسیم می شوند و در این محتوا ما به معرفی کمپانی هایی که در زمینه ساخت پهپادهای غیر نظامی فعالیت دارندمی پردازیم. پهادهای غیر نظامی با توجه به کاربرد و اندازه آنها از عناوین مختلفی برا آنها در  نظر گرفته شده و برترین آنها کوادکوپترها می باشند،

کوادکوپتر چیست؟ پهپادهایی که با توجه به وزن و ابعاد پایین یا می توان گفت قیمت مناسب به عنوان یک نمونه هابی و مناسب برای مبتدیان شناخته می شوند، این پرنده ها بیشتر کاربرد تفریحی دارند.

هلی شات چیست؟ به کوادکوپتر یا پهپادی که دارای دوربین بوده یا قابلیت حمل دوربین را دارد هلی شات می گویند. از این محصولات در عرصه تهیه ویدئوها و تصاویر هوایی استفاده می شود و با توجه به قابلیت هایی نظیر کیفیت دوربین، زمان پرواز، تعادل پرواز، برد مسافتی و چندین مورد دیگر در چند دسته مبتدی، متوسط و پیشرفته مورد استفاده فیلم برداران و عکاسان معمولی تا سینمایی کاران قرار می گیرند.

مولتی روتور چیست؟ دیگر عنوانی که برای یک پهپاد می توان به کار برد مولتی روتور یا چند موتوره می باشد که در واقع برای تمامی پهپادها کاربرد دارد. کوادکوپتر ها از نوع چهار روتوره می باشند، هگزاکوپترها 6 روتوره و اکتاکوپترها دارای 8 روتور می باشند.

این پرنده های هدایت پذیر و کنترل از راه دور در عرصه های مختلف فعالیت های مهمی انجام می دهند که مهمترین آنها فیلم برداری و تصویر برداری میباشد. ویژگی های مهم یک کوادکوپتر خوب عبارتند از زمان پرواز، برد مسافتی، کیفیت فیلمبرداری برای هلی شات  ها، ایمنی پراز که شامل سنسورهای اجتناب از موانع و موقعیت یابی، وجود نمایندگی های معتبر برای خدمات پس از فروش مانند کوادفا !

1 – کمپانی دی جی ای (DJI)

کوادکوپتر دی جی آی را می توان معتبرترین برند حال حاضر در عرصه ساخت کوادکوپتر دانست. این شرکت چینی در سال 2006 توسط فرانک وانگ که ابتدا دانشجوی رشته روانشناسی بود در شهر شنژن چین تاسیس شد. او بعد از حدود 9 سال یعنی در سال 2015 اولین پرنده فیلم برداری خود یعنی فانتوم 1 را به بازار عرضه کرد. بهترین محصولات این کمپانی را در زیر خدمت شما معرفی می  کنیم.

کمپانی برتر در زمینه ساخت کوادکوپتر Top ten companies producing quadcopters symastore ir 1

مویک 2 پرو: کوادکوپتر Mavic 2 Pro یکی از محصولات پر فروش و با کیفیت کمپانی دی جی ای می باشد. این پرنده دارای دوربین با کیفیت 20 مگاپیکسل، بیش از 30 دقیقه مداومت شارژی، محدوده کنترل تا 8 کیلومتر و مجهز به سنسورهای اجتناب از موانع در جهات مختلف می باشد.

فانتوم 4 پرو وی 2: کوادکوپتر Phantom 4 pro v2.0 به عنوان نسخه ارتقا یافته فانتوم 4 گزینه مناسبی برای فیلم برداران و عکاسان حرفه ای می باشد که دارای آتلیه های عروسی و همچنین می تواند به عنوان یک کوادکوپتر دوربین دار بسیار ایده آل عمل کند. برای این پرنده دوربین 20 مگاپیکسل شرکت هاسلبلاد در نظر گرفته اند، دوربینی که ویدئوهای 4K به ثبت می رساند و حدود 30 دقیقه مداومت شارژی دارد.

2- کمپانی ام جی ایکس (MJX)

ام جی ایکس به عنوان یکی از شرکت هایی که در عرصه ساخت پهپاد یا هواپیماهای بدون سرنشین فعالیت دارد، تنوعات قیمت و کیفیت را میتوان در محصولات آن مشاهده کرد. کوادکوپتر ام جی ایکس هر چند قابل مقایسه با تولیدی های کمپانی دی جی آی نمی باشند اما قیمت مناسب تر و به صرفه تر دارند. در پایین بهترین پهپاد این شرکت را خدمت شما معرفی خواهم کرد.

کمپانی برتر در زمینه ساخت کوادکوپتر Top ten companies producing quadcopters symastore ir 4

باگز 4w : کوادکوپتر Bugs 4 W به عنوان برترین کوادکوپتر ام جی ایکس می تواند تصاویر 12 مگاپیسل و فیلم های 2K به ثبت برساند. این پرنده همچنین حدود 20 دقیقه دوام شارژی دارد و تا محدوده 2 کیلومتر می توان آن را پرواز داد.

3- کمپانی سایما (SYMA)

سومین شرکت برتر در عرصه ساخت پهپاد غیر نظامی کمپانی چینی سایما می باشد. کوادکوپتر سایما بیشتر استفاده تفریحاتی، سرگرمی دارند و گزینه مناسبی برای کاربران مبتدی می باشد. محدوده سنی برای استفاده از این محصولات بالاتر از 10 سال میباشد، یعنی می تواند یک اسباب بازی مناسب برای کودکان شما باشند. اما مدل های پیشرفته ای هم دارند که دارای دوربین می باشند و با استفاده از آنها می توان فیلم برداری و تصویر برداری کرد.

کمپانی برتر در زمینه ساخت کوادکوپتر Top ten companies producing quadcopters symastore ir 2

کوادکوپتر سایما X8 Pro: ایکس 8 پرو را می توان بهترین هواپیمای بدون سرنشین کمپانی سایما باشد. این کوادکوپتر دوربین دار سایما دارای دوربین 720 مگاپیکسل و 12 دقیقه زمان پرواز می باشد. برد مسافتی این پرنده هدایت پذیر 200 متر می باشد و از چند قابلیت اساسی نظیر تعقیب سوژه به صورت اتوماتیک، موقعیت یاب GPS و غیره می باشد.

4- کمپانی دبلیو ال تویز (WLtoys)

شرکت دی جی آی یکی دیگر از برندهای حال حاضر بازار جهانی می باشد که در زمینه ساخت ماشین های کنترلی، هلیکوپترهای کنترلی و پهپادها فعالیت دارد. کوادکوپتر دبلیو ال تویز به عنوان یک مولتی روتور تفریحی و فیلم برداری مورد استفاده کاربران قرار می گیرند و از مهمترین ویژگی های آنها می توان به مکان یاب GPS برای پروازی امن، دوربین های HD، قابلیت دریافت لحظه ای تصاویر، برد مسافتی نسبتا بالا و موارد بسیار دیگر اشاره کرد. 

کمپانی برتر در زمینه ساخت کوادکوپتر Top ten companies producing quadcopters symastore ir 3

کوادکوپتر WLtoys Q696A: این پرنده یکی از مدل های دوربین دار شرکت دبلیو  ال تویز می باشد که توانسته در میان محصولات این کمپانی توجه کاربران را به خود جلب کند. از قابلیت های اساسی این پرنده میتوان به دوربین 5 مگاپیکسل، برد مسافتی 400 متر، زمان پرواز بیش از 15 دقیقه و امکان مشاهده لحظه ای تصاویر و فیلم ها اشاره کرد.

5- کمپانی اس جی آر سی (SJRC)

کوادکوپتر SJRC یک دیگر از وسیله های نقیله هوایی و بدون سرنشین می باشد که به تازگی ها وارد عرصه ساخت و عرضه کیت های پروازی شده است. این نوع از پرنده های هدایت پذیر می تواند

کمپانی برتر در زمینه ساخت کوادکوپتر Top ten companies producing quadcopters symastore ir 5

کوادکوپتر SJRC F11 Pro: این پهپاد دوربین دار مدل ارتقاع یافته اس جی اف 11 می باشد که در سال 2019 عرضه شده و مهمترین قابلیت های آن عبارتند از دوربین 2.7K ، حدود 28 دقیقه زمان پرواز که کاربران می توانند با استفاده از آن ویدئوهای با کیفیت و طولانی به صورت هوایی تهیه کنند. این پرنده همچنین دارای موقعیت یاب ماهواره ای GPS و امکان تعقیب سوژه به صورت اتوماتیک می باشد. کاربران می توانند با اشاره دست این پرنده را هدایت کرده و از آن برای ثبت عکس های پانوراما استفاده کنند.

6- کوادکوپتر شیائومی (Xiaomi)

همیشه خلاقیتی که کمپانی ها در ساخت محصولات خود دارند باعث می شود یک محصول بروز و با کیفیت طراحی کنند شیائومی هم با استفاده از یک طراحی مخصوص توانسته پرنده های تاشو و قابل حمل به بازار عرضه کند. به عنوان نمونه می توان به محصولات زیر اشاره کرد.

کمپانی برتر در زمینه ساخت کوادکوپتر Top ten companies producing quadcopters symastore ir 9

Xiaomi Fimi X8 Se: این پرنده به صورت تاشو ساخته شده و از مهمترین قابلیت های آن می توان به دوربین 12 مگاپیکسل برای فیلمبرداری، برد پروازی خیره کننده 5 کیلومتر، حدود 33 دقیقه زمان پرواز و سنسورهای ممانعت از موانع اشاره کرد.

فیمی A3: این هلیشات هم از محصولات با کیفیت شیائومی میباشد که با قابلیت های مناسبی و البته ارزشی پایین تر از ایکس 8 اس ای به بازار آمد. دوربین نصب شده بر روی آن دارای کیفیت HD می باشد و حدود 25 دقیقه دوام شارژی دارد.

7- کمپانی Cherson

این شرکت تولید کننده پهپادهای سرعتی تنوعی در محصولات آن قابل مشاهده نیست و بیشتر از نوع هابی یا اسباب بازی می باشند. کوادکوپتر Cheerson دوربین ضعیفی دارند و از مداومت شارژی بالایی هم بهره نمی برند به همین خاطر نمیتوان آنها را پرنده ای مناسب برای تصویر برداری و فیلمبرداری تلقی کرد. به همین خاطر نمی توانند ارزش بالایی داشته باشند.

کمپانی برتر در زمینه ساخت کوادکوپتر Top ten companies producing quadcopters symastore ir 8

کوادکوپتر Cherson CX-35: یکی از اندک پهپادهای کمپانی چرسون می باشد که قابلیت تصویر برداری 2 مگاپیکسل را دارد و حدود 7 دقیقه می توان آن را در یک محدوده به شعاع 100 متر پرواز داد.

8- کمپانی وینگزلند (Wingsland)

کوادکوپتر وینگزلند از تولید کننده های جدید در عرصه ساخت کوادکوپتر میباشد که محصولاتی با قابلیت های حرفه ای به بازار عرضه می کند. مولتی روتورهای Wingsland دارای دوربین های HD با مداومت شارژی بالا میباشند و با استفاده از موقعیت یاب های دقیق ایمنی آنها پایدار میباشد.

کمپانی برتر در زمینه ساخت کوادکوپتر Top ten companies producing quadcopters symastore ir 10 1 e1576742580778

هلیشات Scarlet Minivet: این کواد کوپتر می تواند با کیفیت ترین محصول این کمپانی باشد و از مهمترین ویژگی های آن می توان به دوربین 12 مگاپیکسل آن اشاره کرد. پرنده همانند پهپادهای فانتوم طراحی یافته و حدود 800 متر محدوده  قابل کنترل آن میابشد. پهپاد اس 6 هم که در تصویر بالا مشاهده می کنید یکی از نمونه های با کیفیت این شرکت می باشد.

9- کمپانی پاروت (Parrot)

یکی از برندهایی که نمایندگی های زیادی برای محصولات آن یافت نمی شود شرکت پروت می باشد و توانسته اخیرا محصولی شگفت با عنوان پهپاد Parrot Anafi به بازار وسایل نقلیه هوایی عرضه کند.

کمپانی برتر در زمینه ساخت کوادکوپتر Top ten companies producing quadcopters symastore ir 6

کوادکوپتر پروت انافی: این پرنده می تواند گزینه مناسبی برای مشتریانی باشد که می خواهند یک محصول با کیفیت را برای تصویر برداری و فیلم برداری خرید کنند. این پرنده دارای دوربین 20 مگاپیکسل با ثبات حیرت آور در فیلم ها، حدود 25 دقیقه مداومت شارژی و 4 کیلومتر برد قابل کنترل این پرنده پاروت میباشد.

10- کمپانی Zerotech

زروتچ اولین محصول خود را با ابعاد پایین و قدرت بی نظیر روانه بازار کرد. تا بلکه بتواند کیفیت مناسبی را ارائه دهد. این پهپاد در ابعادی به انداژه یک تلفن همراه ساخته شده و بسیار کوچک می باشد. هلی شات Zerotech Dobby تک محصول این شرکت میباشد که با طراحی تاشو بسیار قابل حمل و کامپکت میباشد. دوربین نصب شده بر روی آن 13 مگاپیکسل بود، حدود 10 دقیقه در یک محدوده به شعاع 100 متر پرواز می کند. این پرنده همچنین دارای  سیستم اجتناب از موانع و تعقیب سوژه می باشد. شما می توانید پهپاد را با صدای خود کنترل کرده و از روی دست آن را پرواز داد.

کمپانی برتر در زمینه ساخت کوادکوپتر Top ten companies producing quadcopters symastore ir 7

اکنون شما مشتریان عزیز می توانید انواع کوادکوپتر دوربین دار حرفه ای، هابی و غیره را از همین فروشگاه یعی کوادفا نمایندگی خرید کوادکوپتر در ایران تهیه و خریداری کنید. این فروشگاه تمامی خدمات مربوط به این محصولات را نظیر تهیه قطعات جانبی و مشاوره به مشتریان ارائه می دهد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

4 دیدگاه دربارهٔ «10 کمپانی برتر تولید کننده کوادکوپتر و پهپاد»

  1. سلام و عرض ادب و احترام.
    لطفا راهنمایی کنید که آیا می‌شود بدون واسطه مستقیم از خود شرکت سازنده این نوع هلی شات ها خریداری کرد یا نه؟؟؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *