quad-logo

بهترین کوادکوپتر سایما؟

بهترین کوادکوپتر سایما - معرفی برترین پهپادهای SYMA

بهتر کوادکوپتر سایما کدام است؟

بررسی برترین پهپادهای سایما برای فروش در سال 2020، با مطالعه این مطلب در چند دقیقه بهترین کوادکوپتر Syma را قبل از خرید بشناسید.

کمپانی سایما هم همانند دیگر شرکت های سازنده مولتی روتور توانسته محصولاتی متنوع و البته بیشتر می توان گفت اسباب بازی روانه بازار کند. اما اخیرا توانسته محصولاتی با کاربردهای بالا نظیر دوربین های HD، امکان بازگشت اتوماتیک به خانه، و غیره روانه بازار کند. شاید توان و کیفیت کوادکوپتری که توسط این کمپانی ساخته می شود قابل مقایسه با کوادکوپتر DJI نباشد، اما قیمت به صرفه این محصولات باعث شده تا با توجه به فعالیت های موثری که دارند مورد توجه کاربران باشند. 
شرکت تولیدکننده کوادکوپتر سایما توانسته است سهم قابل توجهی از بازار رقابتی مینی پهپادها را به خود اختصاص دهد. در حقیقت موفقیت خود را مدیون نسبت کیفیت به قیمت محصولات و مقاومت فوق العاده در برابر ضربه ها هست. بدون شک این مولتی روتورها جایگاهی در بین بهترین مینی هواپیماهای بدون سرنشین دارند. سایما گزینه های مناسبی را برای هر کسی که به دنبال یک کوادکوپتر دوربین دار مقرون به صرفه است قبل از خرید یک محصول گرانتر ارائه می دهد. در ادامه ما چندتا از برترین کوادکوپترهای این برند جهانی را معرفی می کنیم که نسبت به تمامی محصولات به صرفه تر و با کیفیت تر می باشند.

کوادکوپتر سایما best drone syma symastore ir a

1- سایما ایکس 5 اس دبلیو (Syma X5sw) – با قابلیت FPV

امروزه این فقط ارتش نیست که حق استفاده از پهپاد را داشته باشد، متخصصان در بسیاری از صنایع از آنها برای گرفتن تصاویر شگفت انگیز استفاده می کنند که به ترویج محصولاتشان کمک می کند. سایما X5SW یک مدل چشمگیر است که توسط سایما ارائه شده است. این دستگاه کاربردی ساده و قابل استفاده است و تصاویری با کیفیت بالا ضبط می کند. انتقال ویدئوی آن در زمان واقعی قابل تحسین است. فیلم هایی که ثبت کردید را به صورت لحظه ای از هواپیما دریافت کرده و مشاهده کنید.
این مدل یک نسخه بهبود یافته از پهپاد سایما ایکس 5C است که به این شرکت چینی عرضه شده است. X5SW هم بازیگوش و هم کاربردی است. دارای مشخصات فنی جالب است. Syma X5SW مجهز به سیستم ژیروسکوپ 6 محوره و دوربین HD با سنسور 2.0 مگاپیکسلی ، یک پهپاد تفریحی است که می تواند برای استفاده حرفه ای به کار رود.
با استفاده از زمان شارژ 120 دقیقه برای استفاده بهینه، این مدل فقط 967 گرم وزن دارد و کار با آن بسیار آسان است. اگر مبتدی باشید نگران نباشید ، این پهپاد پایدار است و پروازهای لذت بخشی خواهید داشت. اگر به دنبال یک وسیله با کیفیت مناسب برای مبتدیان هستید ، Syma X5SW پهپادی است که با نیازهای شما مطابقت دارد. با استفاده از این دستگاه ، آسمان محل بازی شما خواهد بود و هفت تا هشت دقیقه فرصت دارید تا عکس های استثنایی بگیرید. این مورد که به عنوان یک پهپاد حرفه ای برای کودکان مناسب می باشد با قیمت 34 دلاری به بازار عرضه شد.

امکانات

– دوربین HD با سنسور 2.0 مگاپیکسلی
– حالت بدون سر
– ژیروسکوپ های 6 محوره
– چرخش 360 درجه
– سازگار با تلفن های iOS و Android
– نمای اول (FPV)

از مزایا یا نکات مثبت این محصول می توان به موارد زیر اشار کرد؛
دوربین با اتصال Wi-Fi
– کیفیت مناسب در برابر قیمت
-ایده آل برای مبتدیان و کودکان است
– قابل استفاده برای کاربران حرفه ای

از معایب یا نکات منفی این کوادکوپتر دوربین دار سایما می توان به مداومت شارژی 7 دقیقه آن اشاره کرد.

کوادکوپتر سایما best drone syma symastore ir b

2- سایما ایکس 8 اچ جی (Syma X8HG)

این محصول هم از گروه پهپادهای X8 کمپانی سایما می باشد که مطمئنا تازه کاران از آن راضی خواهند بود. این پهپاد با داشتن ویژگی هایی نظیر دوربین HD و باتری قدرتمند 7.4 ولت تصاویری با کیفیت 8 مگاپیکیسل را به ثبت می رساند. این پهپاد انتخاب خوبی برای کسانی هست که به دنبال یک وسیله برای پرواز در داخل و خارج خانه هستند. سایما X8HG با داشتن ژیروسکوپ 6 محوره پایداری بالایی در پرواز به شما می دهد. این هواپیمای بدون سرنشین نسبتاً بزرگ مجهز به ارتفاعی است که به آن اجازه می دهد تا حتی در صورت رها کردن استیک گاز در ارتفاعات متعادل باقی بماند.
این مدل یک نوآوری چشمگیر است که صرف نظر از سطح آزمایشی آنها، چه مبتدی و چه پیشرفته ، برای کاربران راحت است. با یک بار شارژ کامل باتری 2000mAh اطمینان حاصل می کند که شما از زمان پرواز 10 دقیقه لذت ببرید. این پهپاد به اندازه کافی سنگین است تا مقاومت بهتری در برابر باد را تضمین کند. Syma X8HG به یک محفظه دوربین مجهز است که بر روی آن می توان دوربین اکشن GoPro سوار کرد.
اگر می خواهید یک وسیله دستی داشته باشید که تمام لوازم جانبی را در اختیار شما قرار دهد X8HG بهترین انتخاب است. کارت حافظه میکرو اس دی 4 گیگابایتی و بسیاری لوازم جانبی دیگر در جعبه است. برای استفاده بهینه ، بهتر است برای تمدید زمان پرواز ، یک باتری اضافی خریداری کنید. این محصول با قیمت 188 دلار روانه بازار شد.

امکانات:

– ژیروسکوپ 6 محوره
– کارت حافظه میکرو SD و 4 گیگابایتی
– باتری لیپو 2 سل با ظرفیت 2000 میلی آمپر
– فرستنده رادیویی 2.4 گیگاهرتز

مزایا و نکات مثبت این محصول عبارتند از:
دوربین اکشن GoPro
پروازهای پایدار

از معایب و نکات منفی این پرنده هم تا حدودی می توان به زمان پرواز آن اشاره کرد.

کوادکوپتر سایما best drone syma symastore ir c

3- سایما ایکس 8 پرو (Syma X8 Pro)

کوادکوپتر ایکس 8 پرو از دیگر محصولات گروه X8 سایما می باشد که همانطور که از پسوند پرو آن بر می آید مجهز به سیستم GPS می باشد. این کوادکوپتر یک محصول جدید و انقلابی است که توسط سازنده چینی Syma ارائه می شود. این مدل با اتصال دوربین HD خود از طریق Wi-Fi ، به شما امکان می دهد عکس های با کیفیت بگیرید.پهپاد X8 pro مجهز به سیستم بازخورد موقعیت هوشمند GPS است که دستگاه را قادر می سازد منطقه را از طریق ماهواره اسکن کند و بتواند به طور خاص به یک نقطه خاص برسد.
باوجود سیستم انتقال ویدئویی در زمان واقعی از طریق Wi-Fi پروازهایی را تجربه خواهید کرد که انتظارات شما را برآورده می کنند. در صورت نیاز به شارژ مجدد دستگاه به طور خودکار باز می گردد.
قبل از انتخاب Syma X8Pro لازم به ذکر است که می توان دستگاه را تا فاصله حدود 250 متر کنترل کرد. کوادکوپتر همچنین می تواند فیلم ها و تصاویر را از فاصله 100 متری برای کاربر ارسال کند. برای شارژ باتری زمان لازم است و هر بار شارژ کامل 10 دقیقه پرواز را فراهم می کند. برای لذت بردن از یک تجربه پرواز طولانی تر و گرفتن عکس کافی، باید همراه کوادروتور باتری های اضافه داشته باشید. این دستگاه با قیمت 180 دلار روانه بازار شد.

امکانات سایما ایکس 8 پرو:

– اتصال Wi-Fi
– مشاهده شخص اول (FPV) انتقال زمان واقعی
– بازگشت به خانه
– دوربین HD 720P
– دنبال کردن حالت من

نکات مثبت
استفاده از آن راحت است
زاویه دوربین قابل تنظیم می باشد
مجهز به سیستم مکان یابی GPS

معایب
عمر باتری کوتاه است
فقط در فضای باز قادر به موقعیت یابی است

کوادکوپتر سایما best drone syma symastore ir d

4- سایما دبلیو وان پرو (Syma W1 PrO)

کوادکوپتر سایما W1 Pro یکی دیگر از محصولات ارزشمند و البته گران قیمت کمپانی سایما می باشد که تا به امروز با قیمتی حدود 350 دلار به مشتریان عرضه می شود. اما وقتی گرم توجه به قیمت آن هستید از قابلیت های خوبی که دارد غافل نشوید. دبلیو وان پرو دارای یک دوربین با کیفیت 1080 پیکسل در فیلمبرداری می باشد که علاقمندان به فیلم برداری و تصویر برداری می توانند ویدئوهای حرفه ای با آن تهیه کنند. در واقع W1 Pro را  می توان انقلابی در پهپادهای سایما دانست که همچنین می توان آن را شروع یک رقابت با دیگر شرکت های تولید کننده پهپاد در جهان نظیر کوادکوپتر MJX (باگز) و غیره دانست.

این محصول یک ویژگی دیگر هم دارد که همه را شگفت زده خواهد کرد و آن هم دوربین دوگانه با قابلیت فیلم برداری 4K با دوربین جلو و 720 پیکسل با دوربین عقب را دارد. پهپاد همچنین مجهز به سیستم انتقال ویدئویی یا FPV می باشد. در لحظه تمامی فیلم ها و تصاویر ثبت شده را مشاهده کنید و آگاهی کامل از نحوه فیلم برداری و تصویر برداری داشته باشید.

امکانات پهپاد سایما W1 Pro:

– دوربین دوگانه 4K با کیفیت 12 مگاپیکسل
–  مداومت شارژی 18 دقیقه
– برد ریموت تا 250 متر
– ردیابی سوژه به صورت اتوماتیک
– موتورهای بدون برس برای کاهش راندمان

حقایقی درباره نام تجاری کوادکوپتر سایما

برند سایما محصولاتی با کیفیت، استحکام ، کارآمد و با تکنولوژی بالا ارائه داده است که تا حدود زیادی به نیاز علاقمندان به مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین و عکاسان هوایی مطابقت دارد.
علاوه بر کیفیت کوادکوپترهای خود، سایما اعتبار خود را بر اطمینان از خدمات برتر مشتری بنا کرده است. تلاش این کمپانی و سازندگان آن رضایت مشتری است. این سرمایه گذاری زمان و هزینه قابل توجهی را برای تحقیق و توسعه اختصاص می دهد. این کار با معرفی طرح های خلاقانه برای برآورده کردن نیازهای خاص کاربر انجام می شود. هواپیماهای بدون سرنشین Syma به اشکال مختلفی به وجود می آیند. آخرین تولیدی این شرکت چینی Syma Z1 است که یک اسباب بازی لمسی است. برای هدایت این پهپاد فقط باید مسیرهای موجود در صفحه گوشی هوشمند خود را ردیابی کنید.
از ویژگی های خوب این کوادکوپتر دوربین دار می توان به دوربین 1080 پیکسل، مداومت شارژی بالا برای پروازهای طولانی، برد مسافتی بیش از 250 متر، تعقیب اتوماتیک سوژه، کنترل با دست و پیشرانه قدرتمند براشلس می توان اشاره کرد. همانند تمامی پهپادهای سایما از یک طراحی با بالا های ثابت که بر روی یک محور X مانند نصب شده اند بهره می برد.
مشتریان عزیز می توانند هر کدام از این کوادکوپترهای حرفه ای شرکت سایما را با قیمت مناسب از همین فروشگاه یعنی کوادفا که نمایندگی رسمی محصولات SYMA می باشد تهیه و خریداری کنند. این فروشگاه همچنین تمامی خدمات مربوط به خرید کوادکوپتر از برندهای مختلف و تهیه قطعات یدکی کواد کوپتر را به مشتریان ارائه می دهد.

نام محصول کیفیت دوربین مداومت پرواز برد مسافتی GPS قیمت
syma x5sw 2 مگاپیسل و HD 7 دقیقه 50 متر ندارد 34 دلار
syma x8hg 8 مگاپیکسل و HD 8 دقیقه 70 متر ندارد 188 دلار
syma x8 pro کیفیت فیلم HD 12 دقیقه 250 متر دارد 180 دلار
syma w1 pro 12 مگاپیکسل 18 دقیقه 250 متر دارد 350 دلار

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *