quad-logo

مویک 3 کلاسیک در مقایسه با نسل قبلی سری Mavic

مقایسه مویک 3 کلاسیک با مویک 2 پرو و مویک ایر 2 اس | کوادفا

DJI Mavic 3 Classic در مقایسه با DJI Mavic Air 2S و DJI Mavic 2 Pro چه مزایایی دارد؟

مویک 3 کلاسیک یکی از کوادکوپترهای پرچمدار DJI می باشد که ما قصد داریم در این مطلب آن را با دیگر پهپادهای سری مویک نسل قبلی خود مورد مقایسه قرار دهیم. Mavic 3 Classic مجهز به دوربین با کیفیت هاسلبلاد است. زمان پرواز این هلی شات نسبت به مویک 2 پرو حدود 50 درصد افزایش یافته است؛ زمان پرواز Mavic 2 Pro حدود 30 دقیقه می باشد اما در نسخه کلاسیک این زمان حدود 46 دقیقه می باشد. در مویک 3 کلاسیک برای انتقال تصاویر از تکنولوژی جدید +O3 استفاده می شود که می توانید تا فاصله 15 کیلومتری پرواز کنید و ویدئوهای با کیفیت 1080p/60fps را به صورت زنده دریافت و تماشا کنید. مویک 3 کلاسیک از جدیدترین نسخه فناوری APAS برخوردار است؛ APAS 5.0 در هنگام پرواز سایر اشیاء را در همه جهات حس می کند و آنها را به سرعت و به آرامی دور می زند. با استفاده این سیستم می توان با اطمینان و ایمن پرواز کرد و حتی در سناریوهای پیچیده فیلم های شفاف تهیه کرد.

مقایسه مویک 3 کلاسیک با مویک 2 پرو و مویک ایر 2 اس | کوادفا

مزایای Mavic 3 Classic در عکاسی و فیلمبرداری چیست؟

مویک 3 کلاسیک به لطف بهره مندی از دوربین هلاسلبلاد و سنسور بزرگتر CMOS 4/3 رنگ های زنده، طبیعی و عملکرد بهتری را در محیط های کم نور ارائه می دهد. با این دوربین امکان فیلمبرداری با دو کیفیت 5.1K/50fps و 4K/120fps را دارید. Night Shots یک حالت کاربردی برای فیلمبرداری در شب و در محیط های کم نور برای گرفتن تصاویر واضح می باشد. ضبط ویدئوی 10 بیتی D-log از دیگر ویژگی های این دوربین می باشد که به شما این امکان را می دهد که به طور کامل در تمام رنگ های محیط خود غوطه ور شوید.

مقایسه مویک 3 کلاسیک با مویک 2 پرو و مویک ایر 2 اس | کوادفا

Mavic 3 Classic نسبت به Mavic 3 و Mavic 3 Cine چه تفاوتی دارد؟

Mavic 3 دارای دو دوربین می باشد؛ علاوه بر دوربین Hasselblad از یک دوربین تله فوتو 162 میلی متری برخوردار است و از قفل گیمبال برای محافظت از گیمبال پشتیبانی می کند. اما نسخه کلاسیک فاقد دوربین تله فوتو می باشد و گیمبال آن از قفل گیمبال پشتیبانی نمی کند. مویک 3 و مویک 3 سین علاوه بر دو کدک ویدئویی H.264 و H.265 از کدک های HQ، Apple ProRes 422 و Apple ProRes 422 LT نیز پشتیبانی می کنند. و همچنین  Mavic 3 دارای یک کارت حافظه داخلی میکرو SD با ظرفیت 1 ترابایتی برای ذخیره سازی اطلاعات با سرعت بالا می باشد. اما Mavic 3 Clasic از این امکانات بی بهره است.

استفاده از رادیو کنترل DJI RC به جای DJI RC-N1

کمپانی DJI برای کنترل Mavic 3 Classic ریموت کنترل DJI RC را در نظر گرفته است که با صفحه نمایش FHD حتی می توان در زیر نور مستقیم خورشید، تصاویر را به صورت واضح تماشا کند. با استفاده از برنامه DJI Fly که از قبل بر روی ریموت نصب شده می توان پس از روشن شدن بدون نیاز به اتصال به تلفن هوشمند، مستقیماً به کوادکوپتر متصل شود و شما می توانید فوراً تصویربرداری را شروع کنید. کنترل DJI RC در مقایسه با DJI RC-N1 داری بدنه سبک وزن، صفحه نمایش FHD  با سایز 5.5 اینچی، باتری با عمر فوق العاده طولانی، میله های کنترل دو فنر کاملاً جدید برای کنترل راحت تر، آنتن های داخلی برای عملکرد قدرتمند و دکمه بیشتر برای دسترسی آسان تر به تنظیمات می باشد.

سیستم تشخیص موانع همه جانبه در سری DJI Mavic 3 چه برتری دارد؟

سری Mavic 3 می تواند موانع را در همه جهات با دقت بسیار بالایی تشخیص دهند. دوربین‌های حسگر چندگانه با گستره تشخیص وسیع‌تر به Mavic 3 کمک می‌کنند تا زودتر به موانع پاسخ دهد. مویک 3 در محیط های با نور خوب، سریع تر موانع را تشخیص می دهد و از برخورد با آنها جلوگیری می کند و فیلم های شفاف حتی در هنگام حرکت به عقب ضبط می کند.

سیستم 5.0 ActiveTrack نسبت به نسخه قبلی چه تغییراتی کرد؟

دی جی آی در مویک 3 کلاسیک از جدیدترین سیستم ردیابی سوژه یعنی 5.0 ActiveTrack استفاده کرد که قادر است از هشت جهت سوژه را رد یابی کند. 5.0 ActiveTrack از چندین حسگر بینایی به طور همزمان برای تشخیص یک سوژه، متمایز کردن آن از سایر اشیاء و نگه داشتن سوژه در کادر استفاده می کند تا کاربر بتواند برای ثبت تصاویر واضح تر، زاویه های ردیابی را به آرامی تغییر دهد. به لطف محیط جدید و الگوریتم‌های حسگر سوژه، Mavic 3 می تواند زودتر به حرکات سوژه و اطلاعات محیط پاسخ دهد.

کمپانی DJI در Mavic 3 Classic از جدیدترین فناوری های برای تصویربرداری فوق العاده و پرواز قدرتمند استفاده کرد و آن را به یکی از هلی شات های با کیفیت و کاربردی برای افراد مبتدی و تصویربرداران حرفه ای تبدیل کرده است. مویک 3 کلاسیک از فروشگاه اینترنتی کوادفا به سایر مشتریان خود ارائه می شود.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *