quad-logo

برنامه RX DRONE

آموزش و دانلود برنامه کنترل کوادکوپتر RX DRONE | کوادفا

نرم افزار کنترلی RX DRONE

برنامه RX DRONE مناسب نصب بر روی کوادکوپتر RX می باشد. با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی هوشمند خود و متصل شدن به پهپاد از طریق شبکه وای فای، می توانید بدون نیاز به ریموت کنترل، کوادکوپتر را کنترل کنید. از صفحه نمایش موبایل برای مشاهده تصاویر و ویدئوهای گرفته شده استفاده کنید و فایل های خود را بر روی حافظه دستگاه ذخیره کنید. همچنین می توانید مسیر پرواز خود را بر روی نمایشگر رسم کنید و یا سوژه مد نظر را به دوربین نشان دهید. این برنامه از دستگاه های اندرویدی مانند Samsung, Xiaomi, Huawei, Oppo, Vivo, Motorola, LG, Google, OnePlus, Sony, Tablet پشتیبانی می کند.

آموزش و دانلود برنامه کنترل کوادکوپتر RX DRONE | کوادفا

در زمان هدایت کوادکوپتر با موبایل در ابتدای کار برخی نکات را باید رعایت کرد تا بتوانید تصاویر با کیفیت عالی به ثبت رسانید: ابتدا در فضاهای بسته با سرعت پایین و ارتفاع کم پرواز کنید تا سطح مهارت خود افزایش یابد، در هنگام دنبال کردن یک سوژه از نزدیک شدن و یا دور شدن زیاد از آن سوژه اجتناب کنید برای ثبت تصاویر با جزئیات واضح بهتر است در یک فاصله مناسب از سوژه قرار بگیرید. در ابتدای کار نگران سرعت کار و کیفیت پایین تصاویر و ویدئوهای خود نباشید، با دقت و تمرکز کافی بر روی پرواز، خیلی زود یک خلبان حرفه ای می شوید.

با نصب اپلیکیشن همراه RX DRONE دیگر نیاز به حمل ریموت کنترل نیست؛ این برنامه را دانلود کنید و بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا بتوانید به راحتی و بدون نیاز به ریموت، کوادکوپتر RX خود را کنترل کنید. برنامه را می توانید از طریق لینک زیر به صورت مستقیم از کوادفا دانلود کنید.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *