quad-logo

برنامه BUGS GO

برنامه BUGS GO

دانلود اپلیکیشن همراه پهپاد – BUGS GO 5.8.7

برنامه Bugs Go با اکثر محصولات MJX سری Bugs سازگار است و عملکردها ممکن است بسته به نوع پهپاد متفاوت باشد. Bugs Go پرواز را بسیار ساده تر می کند و به شما امکان می دهد برای سرگرمی پرواز کنید. فقط کافیست برنامه را دانلود و بر روی تلفن خود نصب کنید و سپس به راحتی دوربین و پرواز کوادکوپتر باگز خود را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنید. این برنامه باگز قابل نصب بر روی سایر دستگاه های اندرویدی و ios می باشد. با نصب این برنامه بر روی تلفن همراه خود می توانید کنترل کوادکوپتر را در دست بگیرد و دیگر نیاز به حمل رادیو کنترل نیست.

دانلود برنامه Bugs Go مناسب کوادکوپترهای باگز | کوادفا

در صورت استقاده از کوادکوپترهای B5W، B3Pro و B2se قابلیت Follow Me یا دنبال کردن کاربر، مسیر دهی خودکار، گردش به دور سوژه در دسترس است.  دنبال کردن کاربر با استفاده از این برنامه بسیار آسان است؛ دوربین کوادکوپتر  روی تلفن همراه شما قفل می شود و به طور خودکار شما را دنبال می کند و تمام حرکات شما را ثبت و ضبط می کند.  بر روی صفحه نمایش موبایل خود ابتدا مسیر پرواز خود را رسم کنید و سپس به پهپاد باگز خود دستور دهید تا بر روی همان مسیر پرواز کند و اگر مسیر را دوباره روی صفحه، نمایش دهید، کوادکوپتر مسیر پرواز خود را به آرامی تغییر می دهد. یک ساختمان، شی یا موقعیت خاص را به عنوان نقطه مورد نظر خود انتخات کنید، هم اکنون Drone شما به طور پیوسته در جهت عقربه های ساعت دور نقطه از پیش تعیین شده می چرخد؛ نقطه مورد نظر به طور پیش فرض در فاصله 10 متری هواپیما تنظیم شده است. برای تغییر نقطه، لطفا روی “تنظیم” – “شعاع پرواز” برای تنظیم مجدد کلیک کنید.

اگر می‌خواهید پهپاد شما به نقطه اولیه پرواز بازگردد، دکمه RTH واقع در برنامه Bugs Go را فشار دهید تا باگز شما به طور خودکار به محل تیکاف خود بازگردد. می‌توانید آنچه را که دوربین شما به وضوح در زمان واقعی می‌بیند، روی نمایشگر دستگاه تلفن همراهتان ببینید، علاوه بر این می‌توانید جهت پرواز کوادکوپتر خود را در زمان واقعی تنظیم کنید تا هیجان‌انگیزترین تصاویر را ثبت کنید. این برنامه دارای عملکرد عکسبرداری و فیلمبرداری است که به شما این امکان را می دهد تا لحظات دلنشین خود را ثبت کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با اتصال موبایل خود از طریق شبکه WiFi به کوادکوپتر می توانید آن را پرواز دهید و صفحه نمایش را تا 180 درجه بچرخانید. برنامه Bugs Go را می توانید از طریق لینک زیر به صورت مستقیم از کوادفا دانلود کنید.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *