quad-logo

برنامه Syma Air

آموزش دانلود برنامه syma Air مناسب کوادکوپتر سایما | کوادفا

برنامه کوادکوپترهای سایما Syma Air

هر ساله تعداد زیادی کوادکوپتر سایما با کیفیت بالا از سوی برند سایما تولید و وارد عرصه بازار می شوند که انتخاب مناسبی برای افراد مبتدی می باشند. همانند دیگر محصولات پروازی، پهپادهای Syma را می توان علاوه بر ریموت کنترل از طریق تلفن هوشمند نیز کنترل کرد. Syma Air یکی از برنامه های مناسب کوادکوپترهای سایما می باشد که با سایر دستگاه های اندرویدی 5.0 و بالاتر سازگار است. برای استفاده از این اپلیکیشن ابتدا آن را دانلود می کنید و سپس بر روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کنید؛ پس از نصب برنامه، باتری پهپاد را وصل کرده و روشن کنید. پس از روشن کردن پهپاد، چراغ های نشانگر سبز می شوند؛ با روشن کردن پهپاد، سیگنال وای فای بر روی گوشی هوشمند ارسال می شود که شما از آن برای اتصال به تلفن خود استفاده  می کنید. و اکنون با روشن کردن WiFi تلفن خود و جستجوی نام پهپاد، به کوادکوپتر خود متصل شوید.

آموزش دانلود برنامه syma Air مناسب کوادکوپتر سایما | کوادفا

هنگامی که پهپاد و گوشی هوشمند شما به یکدیگر متصل هستند می توانید به تنظیمات دسترسی کامل داشته باشید، مسیر پرواز خود را بر روی صفحه نمایش موبایل رسم کنید. همچنین به دوربین کوادکوپتر وصل شوید و تصاویر گرفته شده را به صورت زنده بر روی نمایشگیر تماشا کنید و در گالری گوشی خود، ذخیره کنید.

برنامه Syma Air را از طریق لینک زیر به صورت مستقیم از کوادفا دانلود کنید و با نصب آن بر روی دستگاه هوشمند خود، به پهپاد متصل شوید و بدون استفاده از رادیو کنترل، پهپاد را پرواز دهید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *