quad-logo

کوادکوپتر ارزان سایما X5C

کوادکوپتر سیما X5C (سایما X5C) یکی از کوادکوپترهای ارزان و پرفروش است که معمولا کسانی تصمیم به خرید آن می گیرند که تابحال تجربه پرواز با کوادکوپتر را نداشته اند. در این مقاله مالتی مدیا سعی کرده ایم تا حدی نقاط قوت و ضعف این کوادکوپتر را برای شما مخاطبان آی پهباد نمایش دهیم.

دوربین کوادروتور سایما X5C :

Syma X5C یک کواد کوپتر ۲٫۴GHz با دوربین اچ دی ۷۲۰ پیکسلی HD 720p است که به شما این امکان را میدهد از پرواز فیلم بگیرید. همینطور می توانید عکس های ” سلفی selfie ” از فاصله ۱۰ متری یا بیشتر از خود بگیرید . سپس آن را به خانه ببرید , میکرو مموری کارت SD آن را خارج کنید و فیلمی که ضبط شده را ببینید. البته وقتی می گوییم 720p یا HD به این معنی نیست که مانند همه ی دوربین های HD دارای شارپنس عالی و فوق العاده است.

دقت داشته باشید که دوربین کوادکوپتر سایما X5C فاقد تفکیک پذیری رنگ ها به صورن دقیق است و نمی توان آن را با دوربین موبایل و یا حتی پایین تر از موبایل مقایسه کرد. یادآوری می کنیم که شارپنس و سایز تصویر دو مقوله جدا و بی ارتباط به هم هستند.

این کوادکوپتر یک ژیروسکوپ یا گردش نمای ۶ محوره و ۴ کانال پرواز دارد که کار را برای تازه کارها مناسب می کند . شما میتوانید آن را به سوی آسمان پرتاب کنید و پس از آن کوادکوپتر شروع به پرواز و فیلمبرداری میکند , به همین راحتی ! کوادکوپتر براحتی در تمام زوایا ۳۶۰ درجه می چرخد . با محدوده پرواز حدود ۱۰۰ متر , استقامت و ایستایی فوق العاده , کاربرد داخل ساختمان و فضاهای بسته و همین طور فضای آزاد و بیرون از ساختمان ,کوادکوپتر Syma X5sw با دوربین اچ دی , یک پرنده محشر و فوق العاده است . کوادکوپتر Syma X5sw با دوربین HD

مشخصات محصول کواد کوپتر SYMA X5C :

  1. کوادکوپتر فوق پایدار
  2. با دوربین HD
  3. فرکانس ۲٫۴GHz
  4. ژیروسکوپ یا گردش نمای ۶ محوره
  5. گرفتن عکس و فیلم در حال پرواز
  6. قابلیت Headless flying function یا پرواز بدون جهت پیش فرض , که کنترل وسیله را آسانتر می کند
  7. محافظ های تیغه اختیاری که بزرگتر و بهتر از ورژن قبلی هستند
  8. تیغه فرود بالا آمده که زاویه دید بهتری برای دوربین ایجاد کرده است
  9. دو حالت پرواز- مخصوص مبتدیان و افراد حرفه ای
  10. گردش ۳۶۰ درجه در تمام جهات
  11. مموری کارت ۴ گیگا بایت SD و کارت ریدر
  12. چراغ LED رنگی
  13. شارژ USB
  14. اندازه تقریبی  ۳۱cm x 31cm x 8cm

قطعات درون جعبه:

کواد کوپتر سایما Syma X5C

رادیو کنترل سری 5 سایما بدون هاور (قفل ارتفاع)

باتری 3.7V 500mAh  – زمان شارژ شدن ۱۰۰ دقیقه و زمان قابل استفاده حدود ۱۰ دقیقه

شارژر USB

۸ عدد ملخ

۱ عدد رم ۲ گیگابایت

۱ عددپیچ گوشتی

ابعاد و مشخصات بدنه SYMA X5C:

جنس بدنه این پرنده از نوع پلاستیک بسیار منعطف بوده و در برابر ضربه بسیار مقاوم است، و به دلیل وزن سبکی که دارد توانسته قدرت و استحکام بی نظیری به این کواد کوپتر ببخشد.

ابعاد پرنده Syma X5c به طول و عرض ۳۱*۳۱ و ارتفاع ۸ سانتی متر است . که ابعاد استاندارد هست و سایز بدنه به نحوی انتخاب شده است که بتوانید آن را حداقل تا فاصله ۸۰ متری به راحتی تشخیص دهید و همچنین با توجه به ابعاد این کواد کوپتر امکان پرواز در خانه و فضاهای بسته نیز میسر است.

کیفیت بالای بدنه آن بینظیر است که موجب می گردد به راحتی و بدون هیچ نگرانی پرنده خود را به پرواز دراورید و از پرواز آن که مانند مدل اسکیل فانتوم است نهایت لذت را ببرید .

رادیو کنترل:

رادیو کنترل x5c نسبت به مدل دیگه X5  یعنیx5sw  و X5  تفاوت چندانی نداشته است و بهتر است بگوییم همان رادیو با همان ابعاد در این ورژن نیز تکرار شده است، در واقع رادیو کنترل syma به قدری قدرتمند است که نیازی به تغییر خاصی نخواهد داشت، رادیو کنترل کواد کوپتر syma x5c از نوع ۲.۴ GHz بوده و برد آن تا ۱۰۰ متر می باشد، در طراحی این رادیو کنترل اصول حرفه ای رعایت شده است و به راحتی میتوانید از طریق این ریموت پرنده خود را تحت اختیارتان قرار دهید.

کواد کوپتر Syma X5hw دارای یک رادیو کنترل همراه با LCD جهت مدیریت و نمایش برنامه پرواز است .

منبع تغذیه این رادیو کنترل از ۴ عدد باتری قلمی معمولی تامین میگردد که میتوانید از باتری شارژی نیز برای آن استفاده نمایید، این رادیو از سری جدید محصولات ۲۰۱۵ است کنترلرهای بسیار آسان آن باعث شده تا در رنج قیمت متوسط یکی از بهترین ها به حساب آید.

باتری کوادکوپتر X5C:

این کوادروتور دارای یک باطری عدد باتری ۳.۷V 500mAh هست که با هر بار شارژ باتری می توانید ۷ الی ۹ دقیقه پرنده را بر فراز آسمان پرواز دهید و با هر بار اتمام شارژ باتری ۱۲۰ دقیقه زمان می برد تا مجددا باتری شما شارژ کامل شود . ( البته برای افزایش تایم پروازی تهیه کردن باتری یدک نیز راه حل مناسبی است . )

موتورهای کرولس قدرتمند در کواد کوپتر SYMA-X5C:

بعد از متریال بدنه مهمترین بخش در یک مولتی روتور موتورهای آن است، زیرا موتورهای قدرتمند توان پرواز کوادروتور را مشخص می سازند، موتورهای کرولس که با قدرت ایده آل خود توان پروازی فوق العاده ای به syma-x5hw داده اند یکی از بهترین انتخابهای کمپانی syma در مورد طراحی این مولتی روتور می باشد زیرا قدرت مانور دهی در آن و همچنین استیبل بودن پرواز این پرنده را دو چندان کرده اند.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *