quad-logo

10 کوادکوپتر برتر سال 2018

10 کوادکوپتر برتر سال 2018

معرفی 10 کوادکوپتر برتر سال 2018

پیش از معرفی ده کوادکوپتر برتر 2018 می خواهم تا حد امکان شما را با این محصولات آشنا کنم، اما قبل از هر چیزی این نکته را خدمت شما عرض کنم که از نام ها و عناوین متفاوتی برای معرفی این محصولات به کار گرفته می شود که نظیر آنها می توان به هواپیمای بدون سرنشین، هواپیمای درون، پرنده هدایت پذیر، پهباد، کوادکوپتر، هلیشات، مولتی روتورها و … اشاره کرد.
اما زمان ساخت اولین نمونه از این هواپیماهای بدون سرنشین حدود سال 1950 میلادی می باشد که توسط نظامیان آمریکایی ساخته شده و هدف اولیه از ساخت این محصول برای کاربردهای نظامی بوده، نظامیان وقتی شاهد مرگ خلبانان خود بودند تلاش های فراوان به خرج دادند تا جت ها و هواپیماهای جنگی خود را با کنترل از راه دور به خاک دشمن بفرستند که این محصولات یک ایده مناسب و کاملأ دوست داشتنی در میان سازمانهای نظامی بوده و همین امر باعث شده تا ساخت چنین دستگاهایی رونق پیدا کند و بعدها این دستگاه ها با ابعاد و وزن کمتر و کاربردهای بیشتر ساخته شده اند تا با برد زیاد و پروازی با تعادل بالا و ایمن از پس هر گونه ماموریت برآیند. شرکت های تولید کننده در رقابت با همدیگر در ساخت هر محصول خود پا را فراتر می گذاشتند و با به کار گرفتن دوربین برای هوایماهای درون آنها را بسیار حرفه ای و پرکاربرد کرده اند، با اضافه کردن چنین آپشنی به هواپیماهای بدون سرنشین دیگر هیچ راه فراری برای دشمن نگذاشتند.

10 کوادکوپتر برتر سال 2018
هواپیمای بدون سرنشین سال 1962

حاشیه ساخت و استفاده از چنین محصولاتی روز به روز گسترده تر می شد تا اینکه این محصولات به یک وسیله عمومی تبدیل شده اند و مورد استفاده شخصی همگان قرار گرفته اند، آنقدر در ساخت و طراحی این محصولات سعی و تلاش به خرج داده شد تا اینکه امروز شاهد نمایش های شگفت انگیز کوادکوپترهای دوربین دار می باشیم محصولاتی که با به کارگیری چهار عدد روتور پروازی با تعادل و استقامت بالا برای خلبان به ارمغان می آورند. شرکت های بسیاری در ساخت کوادکوپتر با هم رقابت دارند که از مهمترین آنها می توان به Syma , MJX , DJI , WLTOYS , PARROT اشاره کرد. اما شاید برای شما این سوال پیش بیاید که پهبادها با کوادکوپترها یا سایر عناوین چه تفاوتی دارند، پهبادها از حجم و وزن بالایی برخوردار می باشند که قبل از پراز مسیر آنها تنظیم می شود و به همین دلیل از برد و زمان پروازی بیشتری هم برخوردار می باشند که بیشتر برای عملیات نظامی مورد استفاده قرار می گیرند اما کوادکوپتر ها به دلیل کنترل از راه دور و بهره بردن از یک دوربین در حد یک مینی پهباد ظاهر می شوند که بیشتر برای تصویر برداری از مجالس و جشن های مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین بیشتر جنبه تنوعی، تفریحی دارند. و پرواز با آنها بسیار ساده و کاربردی می باشد. اما از مهمترین عواملی که در هنگام خرید کوادکوپتر مورد بررسی مشتریان قرار می گیرد و در قیمت محصول تاثیر فراوانی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– میزان برد پرنده که به ریموت کنترل آن بستگی دارد
– زمان پرواز که به باتری محصول بستگی دارد
– زمان شارژ باتری
– استفاده از GPS برای جلوگیری از سقوط یا گم شدن هواپیما
– بهره بردن از یک دوربین با کیفیت برای ثبت تصاویر و فیلمبرداری
– قابلیت حمل بار بالا
– انواع مود پرواز نظیر بازگشت خودکار و پرواز خودکار مناسب برای تازه کاران
– و دیگر عواملی که یک پرواز ایمن را برای خلبان فراهم می سازد

از مهمترین کاربردها و استفاده های پهبادها و کوادکوپترها:
– استفاده نظامی
– تصویر برداری از مراسمات ، تفریحات ، مسابقات فوتبال و …
– نظارت بر محصولات کشاورزی نظیر آب و سمپاشی مزارع
– مهار آتش سوزی جنگل ها
– عملیات نجات
– تصویر برداری از مناطق صعب العبور
– و ….

اما از پیشرفته ترین و بهترین کوادکوپترهای سال 2018 من 10 محصول برتر را در ادامه برای شما معرفی خواهم کرد….

1- کوادکوپتر DJI Mavic Air

10 کوادکوپتر برتر سال 2018
کوادکوپتر مویک آیر
  • کوادکوپتر GPS دار
  • دوربین 12 مگاپیکسل
  • باتری 2970 میلی آمپر
  • زمان پرواز 21 دقیقه
  • رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتز
  • برد رادیو کنترل 4 کیلومتر

کوادکوپتر Dji Mavic Air از محصولات کمپانی دی جی آی می باشد که اولین کواد کوپتر برتر سال 2018 می باشد، بدنه پلاستیکی پلی کربنات و ابعاد بسیار پایین با بال های تاشو این امکان را فراهم می کند تا پرنده به راحتی در کف دستان شما جای بگیرد و با توجه به 430 گرم وزنی که دارد حمل آن بسیار آسان می باشد. این هلیشات با بهره گیری از موتور براشلس بسیار قدرتمند و دوربین 4K با مگاپیکسل 12 و بهره گیری از قابلیت HDR یک وسیله مناسب برای تصویر برداری هوایی می باشد، و با به کار گیری سنسور GPS پروازی ایمن و بسیار حرفه ای برای خلبان خود به ارمغان می آورد. باتری محصول از نوع 2970 میلی آمپر می باشد که انرژی لازم برای 21 دقیقه پرواز با این پهپاد را فراهم می کند. با استفاده از ریموت کنترل 2.4 گیگاهرتز به طور اتوماتیک کواد کوپتر را به پرواز در آورید و با فشار دادن دکمه RTH پهباد به طور هوشمند به محل تیکاف خود باز می گردد. برای این پرنده فیلمبردار همچنین از سنسورهایی نظیر تشخیص چهر، تشخیص حالات(تکان دادن دست برای سلفی گرفتن) و دنبال کردن سوژه به کار گرفته شده که کارایی این محصول را دو چندان خواهد کرد. بررسی کلی Dji Mavic Air در کوادفا نمایندگی معتبر فروش این محصولات.

2کوادکوپتر DJI Mavic 2 Pro

10 کوادکوپتر برتر سال 2018
مویک 2 پرو
  • کوادکوپتر GPS دار
  • دوربین 20 مگاپیکسل
  • باتری 3850 میلی آمپر
  • زمان پرواز 31 دقیقه
  • رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتز
  • 8 کیلومتر برد افقی و 500 متر برد عمودی

کوادکوپتر Dji Mavic 2 Pro محصولی دیگر از کمپانی معروف DJI می باشد که به عنوان دومین کوادکوپتر برتر سال 2018 معرفی شد این هلیشات شاید از نظر برد و دوربین نسبت به مویک آیر پیشرفته تر باشد اما به خاطر وزن 907 گرمی و ابعاد بالا از محبوبیت کمتری برخوردار می باشد، بدنه این محصول از پلاستیک درجه یک و بسیار مقاوم می باشد و بال های آن به صورت تاشو طراحی شده اند که همین ویژگی این محصول را بسیار منحصر بفرد جلوه داده است. دوربین محصول از نوع هاسلبلاد ساخت کمپانی سوئدی می باشد که دوربین های ناسا هم از همین برند می باشند دوربین 20 مگاپیگسل تصاویر و ویدئو های با کیفیتی برای شما ثبت می کند و امکان مشاهده در لحظه این ویدئو ها با قابلیت FPV تا فاصله 7 کیلومتر امکان پذیر می باشد. باتری پرنده هدایت پذیر از راه دور از نوع لیپو 4 سل با 3850 میلی آمپر می باشد که 31 دقیقه پرواز را برای خلبان به ارمغان خواهد آورد. رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتز امکان پرواز تا فاصله 8 کیلومتر را برای این کواروتور فراهم می سازد و با توجه به ضبط نقاط پرواز توسط GPS می توانید با فشار دادن دکمه RTH پرنده را به صورت خودکار به خانه بازگردانید. سرعت DJi Mavic 2 Pro در حالت ماکزیمم به 70 کیلومتر در ساعت می رسد.
بررس کلی مویک 2 پرو از کوادفا نمایندگی فروش انواع هلیشات و پرنده کنترلی….

3- کوادکوپتر DJI Spark

10 کوادکوپتر برتر سال 2018
دی جی آی اسپارک
  • کوادکوپتر GPS دار
  • دوربین 12 مگاپیکسل
  • باتری 3 سل 1480 میلی آمپر
  • زمان پرواز 16 دقیقه
  • رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتز
  • 2 کیلومتر برد افقی و 500 متر برد عمودی
  • ماکزیمم سرعت 50 کیلومتر بر ساعت

سومین پهباد برتر سال 2018 باز هم از کمپانی نام آشنای DJI می باشد که با 2 کیلومتر برد افقی و سرعت 50 کیلومتر در ساعت تمامی خواسته های کاربران خود را برآورده خواهد کرد، برای این هلی شات از دوربین 12 مگاپیکسل با سنسور کم مصرف با پردازش سریع CMOS به کار گرفته شده که رنج ایسوی تصاویر ثبت شده آن از 100 تا 3200 و ویدئو های آن از 100 تا 1600 می باشد و کافیست جلوی دوربین قرار بگیرید و به آن اشاره کنید تا تصاویری با کیفیت از شما و منظره اطراف شما ثبت کند. رادیو کنترل 2.4گیگاهرتز از دیگر ماژول های پرکاربرد در استفاده با این پهباد می باشد که امکان مدهای پروازی نظیر حرکت به جلو، عقب چرخش به چپ و راست و چرخش های 360 درجه را برای شما فراهم می کند. با وجود به کارگیری سنسورهای GPS و IMU نقاط و مسیر پرواز پرنده در حافظه تداعی می شوند و با فشار دادن دکمه RTH فراخوانی خواهند شد و پرندده را به صورت خودکار به محل تیکاف خود باز می گرداند. باتری پرنده از نوع 3 سل با 1480 میلی آمپر می باشد که 16 دقیقه پرواز را برای پرنده میسر می کند. در ضمن این پرنده قادر است تا موانع را از جلو تشخیص دهد و تا فاصله 2 متری از آنها فاصله بگیرد. زمان لازم برای شارژ باتری 40 دقیقه می باشد. بررسی کلی Dji Spark از سایت کوادفا نمایندگی فروش کوادکوپتر های حرفه ای و دوربین دار ….

4- کوادکوپتر DJI Phantom 4

10 کوادکوپتر برتر سال 2018
چهارمین کوادکوپتر برتر 2018
  • کوادکوپتر GPS دار
  • دوربین 12.4 مگاپیکسل
  • باتری 4 سل 5350 میلی آمپر
  • زمان پرواز 28 دقیقه
  • رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتز
  • 5 کیلومتر برد افقی و 500 متر برد عمودی
  • ماکزیمم سرعت 40 کیلومتر بر ساعت

Dji Phantom چهارمین هلیشات برتر برتر کمپانی DJI و در نتیجه چهارمین کوادکوپتر برتر سال 2018 می باشد، تا الآن که چهار پرنده برتر سال 2018 ساخت این شرکت معروف چینی می باشند و اینگونه که معلوم است هزینه ها و پژوهش های فراونی برای ساخت این محصولات به کار گرفته تا این چنین نام خود در صنعت ساخت این محصولات دوست داشتنی بدرخشد. اما فانتوم 4 از یک دوربین 12.4 مگاپیکسل بهره می برد که همانند سایر هلیشات های این کمپانی از سنسور CMOS بهره می برد که تصاویری با ایزوی بالا بریا شما ثبت خواهد کرد. گیمبال سه محوره امکان ثبت تصاویر با کیفیت و بدون لرزش را برای این پرنده تا حد امکان میسر خواهد کرد و عکس های شما را با فرمت JPG , DNG و ویدئوها شما را با فرمت های MOV , MP4 برایتان ثبت می کند. باتری محصول از نوع 4 سل 5350 میلی آمپر می باشد که انرژی لازم برای موتور براشلس محصول را فراهم می کند تا با توان بالا فانتوم 1380 گرمی را به پرواز در بیاورد.
از دیگر قابلیت های مهم و کاربردی DJi Phantom 4 می توان به لندینگ(پرواز) و تیکاف(بازگشت) خودکار و بسیار هوشمندانه آن اشاره کرد. چراغ های تعبیه شده در زیر روتور های پرنده قابلت پرواز در شب را برای آن ممکن می کند و باعث می شود تا در هنگام شب خود را برای پرنده آشکار سازد. سرعت این پهباد در حالت ماکزیمم به 40 کیلومتر بر ساعت هم می رسد. بررسی کلی فانتوم 4 از سایت SymaStore.ir فروشگاه معتبر انواع کوادکوپتر حرفه ای با قیمت های مناسب ….

5- کوادکوپتر Parrot Bebop 2

10 کوادکوپتر برتر سال 2018
پنجمین پهپاد برتر سال 2018
  • وزن: 500 گرم
  • دوربین 14 مگاپیکسل
  • باتری 3 سل 2700 میلی آمپر
  • زمان پرواز 25 دقیقه
  • رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتز
  • 2 کیلومتر برد افقی
  • ماکزیمم سرعت 35 کیلومتر بر ساعت

پنجمین کوادکوپتر برتر سال 2018 از شرکت Parrot می باشد که از یک محصول حرفه ای با طراحی خاص پرده برداشته، ابعاد این دستگاه 89x382x328 میلیمتر می باشد که 500 گرم وزن دارد پاروت ببوپ 2 از یک دوربین 14 مگاپیکسل با دیافراگم 2.3 به کار گرفته که وضوح تصاویر این فول اچ دی 1080 پیکسل می باشد در ضمن گیمبال سه محوره تا حدودی بر کیفیت و شفاف بودن این تصاویر می افزاید. باتری پرنده از نوع 2700 میلی آمپر می باشد که زمان پرواز با این باتری حدود 25 دقیقه می باشد، برد این محصول حدود 2 کیلومتر می باشد ، شما همچنین می توانید با استفاده از عینک واقعیت بین یا نمایشگر گوشی خود در لحظه تصاویر و ویدئوهای ضبط شده را با قابلیت FPV مشاهد کنید و از تصویر برداری با این هلیشات لذت ببرید،  سرعت پرنده در بهترین شرایط به 35 کیلومتر در ساعت می رسد.

6- کوادکوپتر Parrot Anafi

10 کوادکوپتر برتر سال 2018
ششمین کوادکوپتر برتر سال 2018
  • وزن: 320 گرم
  • دوربین 21 مگاپیکسل
  • باتری 3 سل 2700 میلی آمپر
  • زمان پرواز 25 دقیقه
  • رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتز
  • 4 کیلومتر برد افقی
  • ماکزیمم سرعت 50 کیلومتر بر ساعت

ششمین کوادکوپتر برتر سال از شرکت پاروت می باشد که با یک طراحی متفاوت جلوه داده شده بال های تاشو گیمبال دوربین با چرخش 180 درجه که دوربین 21 مگاپیکسلی پرنده را برای تصویر برداری از تمام جهات سوژه موردنظر بسیار منعطف ساخته است، با این حال شما می توانید هلیشات را در زیر سوژه ساکن کنید زاویه دوربین را تغیر دهید و شروع به تصویر برداری کنید در ضمن این مات لرزشگیر تمامی لرزش های حاصل از حرکت های بالا و پاینن و چپ به راست پرنده را خنثی خواهد کرد تا تصاویری با کیفیت به دست آید. برد این کوادروتور 4 کیلومتر به صورت افقی می باشد و از یک باتری 2700 میلی آمپر برای آن به کار گرفته شده تا یک پرواز با دوام به مدت 25 دققه را برای خلبان ارائه دهد. ریموت کنترل 2.4 گیگاهرتز این امکان را به شما می دهد که با اتصال به گوشی یا عینک FPV تصاویر ثبت شده با دوربین را به صورت زنده مشاهد کنید، رزولوشن فیلمبرداری دوربین فول اچ دی 1080 پیکسل با 60 فریم در ثانیه می باشد و از قابلیت زوم اپتیکل 2.8 برابر بدون افت کیفیت برخوردار می باشد.

7- کوادکوپتر DJI Mavic Pro

Dji Mavic Pro
هفتمین کوادکوپتر برتر سال 2018
  • وزن: 734 گرم
  • دوربین 12.35 مگاپیکسل
  • باتری 3 سل 3830 میلی آمپر
  • زمان پرواز 27 دقیقه
  • رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتز
  • 7 کیلومتر برد افقی
  • ماکزیمم سرعت 65 کیلومتر بر ساعت

مویک پرو از دسته مویک های کمپانی DJI می باشد که نسبت به سایر پهبادهای این دسته ضعیف تر می باشد اما در کل با پروازی پر تعادل و استقامت بالا رضایت خلبان را جلب خواهد کرد این هواپیمای بدون سرنشین به یک دوربین 12.35 مگاپیکسل 4K مجهز می باشد که تمامی نیازهای یک تصویر بردار حرفه ای نظیر عکس های سلفی، فیلمبرداری هوایی از مجالس، جشن ها و مسابقات را برآورده می کند، Dji Mavic Pro با طراحی خاص از بال های تاشو بهره می برد که حمل و جابجایی آن را بسیار آسان کرد. میزان برد این پرنده هدایت پذیر حدود 7 کیلومتر می باشد و قطعاتی نظیر GPS و IMU تعادل آن را به خوبی حفظ خواهند کرد. سرعت این پهباد در بالاترین مود سرعت به 65 کیلومتر در ساعت می رسد که می تواند با سرعت بالا سوژه مورد نظر را دنبال کند. باتری محصول از نوع 3 سل با ظرفیت 3830 میلی آمپر می باشد که با یک ساعت شارژ آن 27 دقیقه پرواز مدام را برای کاربران به عمل خواهد آورد.

8- کوادکوپتر DJI Inspire 2

Dji Inspire 2
هشتمین کوادکوپتر برتر سال 2018
  • وزن: 3440 گرم
  • دوربین 30 مگاپیکسل
  • باتری 6 سل 4280 میلی آمپر
  • زمان پرواز 27 دقیقه
  • رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتز
  • 7 کیلومتر برد افقی
  • ماکزیمم سرعت 95 کیلومتر بر ساعت

اینسپایر 2 از محصولات از کمپانی DJI در رده 8 امین کوادکوپتر برتر می باشد که از طراحی متفاوتی نسبت به سایر پرنده های این کمپانی برخوردار می باشد، روتورهای پرنده دو به دو با یک بازوی دیگر به پرنده متصل می شوند و از وزن بالایی برخوردار می باشد اما موتور های براشلس به کار گرفته شده در بال های کوادروتور نیروی لازم برای به پرواز در آوردن این هلیشات 3440 گرمی را تولید می کنند و آن را با سرعت 95 کیلومتر در ساعت به حرکت در می آورند، میزان برد قابل کنترل پهباد حدود 7 کیلومتر می باشد، و از دوربین 30 مگاپیکسل با کیفیت بالا برای آن به کار گرفته شده که تصاویری فول اچ دی از مراسمات و طبیعت برای شما ثبت خواهد کرد. باتری محصول از نوع 6 سل 4280 پیکسل می باشد که27 دقیقه پرواز مداوم را برای کواد کوپتر به ارمغان خواهد آورد.

9- کوادکوپتر DJI Inspire 1

10 کوادکوپتر برتر سال 2018
نهمین کوادکوپتر برتر سال 2018
  • وزن: 2935 گرم
  • دوربین 12.76 مگاپیکسل
  • باتری 6 سل 5700 میلی آمپر
  • زمان پرواز 18 دقیقه
  • رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتز
  • 2 کیلومتر برد افقی
  • ماکزیمم سرعت 80 کیلومتر بر ساعت

کوادکوپتر اینپایر 1 نسبت به مدل 2 خود از برد ، زمان پرواز و دوربین ضعیف تری برخوردار می باشد که همین عوامل باعث شده تا در این ارزیابی پشت سر برادر کوچکتر خود قرار بگیرد، این محصول از نظر ظاهری بسیا مشابه اینسپایر 2 می باشد اما Dji Inspire 1 حدود 1.345 کیلوگرم سبکتر می باشد، باتری به کار گرفته شده برای آن از نوع لیتیوم پلیمر 6 سل با ظرفیت 4500 میلی آمپر می باشد که 18 دقیقه پرواز مداوم را به عمل خواهد آورد، اما امکان ارتقاع باتری تا ظرفیت 5700 میلی آمپر هم وجود دارد که قابلیت خوبی برای این محصول می باشد. دوربین به کار گرفته شده برای اینسایر 1 از نوع 4K با سنسور CMOS می باشد که وضوح تصاویر آن در حالت فول اچ دی 1080 پیکسل با 60 فریم در ثانیه می باشد. در ضمن سرعت ماکزیمم این پرنده به 80 کیلومتر بر ساعت می رسد و از قابلیت هایی نظیر بازگشت خودکار، پرواز خودکار، گیمبال سه محوره و پرواز در شب برخوردار می باشد.

10- کوادکوپتر Zerotech Dobby

10 کوادکوپتر برتر سال 2018
دهمین کوادکوپتر برتر 2018
  • وزن: 199 گرم
  • دوربین 13 مگاپیکسل
  • باتری 2 سل 970 میلی آمپر
  • زمان پرواز 7 تا 8 دقیقه
  • رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتز
  • 100 متر برد افقی

به جرات می توان گفت که دابی یکی از کوچکترین کوادکوپتر های دوربین دار مناسب برای تصویر برداری هوایی و سلفی گرفتن می باشد، یک مینی پهباد که حتی در کف دست شما هم جای می گیرد و از یک گوشی موبایل هم کوچکتر می باشد، وزن این محصول 199 گرم می بشاد و روتورهای آن به صورت تاشو تعبیه شده اند تا زیبایی این محصول را دوچندان کنند. دوربین به کار گرفته شده برای این مینی هلیشات از نوع 4K با 13 مگاپیکسل می باشد که تصاویر با رزولوشن 1080 پیکسل با 60 فریم در ثانیه تهیه می کند. گوشی خود را به ریموت کنترل وصل کنید و تصاویر تهیه شده توسط دوربین را در لحظه مشاهد کنید، میزان برد قابل کنترل با ریموت این پرنده 100 متر می باشد که با توجه به این میزان برد می توان گفت آن را بیشتر برای استفاده در فضاهای بسته طراحی کرده اند. باتری محصول از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت 970 میلی آمپر می باشد که 7 تا 8 دقیقه پرواز مداوم را برای این مولتی روتور به ارمغان خواهد آورد. در ضمن موتور این محصول از نوع براشلس بسیار قدرتمند می باشد که کار بسیار سختی برای به پرواز در آوردن این پرنده سبک وزن ندارد. این محصول 10 امین کوادکوپتر برتر 2018 می باشد…

شما می توانید کلیه محصولات ذکر شده در بالا را از کوادفا آدرسی معتبر برای خرید، پشتیبانی و تهیه قطعات انواع کوادکوپتر حرفه ای سفارش دهید و از قیمت های مناسب و خدمات با کیفیت این فروشگاه بهرمند شوید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه دربارهٔ «10 کوادکوپتر برتر سال 2018»

  1. دروود
    خیلی خوب بود قیمت این محصولات به ریال یا دلار رو میفرمودید تا قابل استفاده تر باشه مقایسه اینها با هم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *